• Anonym (Stygg och snygg)

Ta killen med strap-on? Behöver tips!

Hej! Jag och nya pojkvännen har börjat leka lite kinky lekar i sängen och nu vill jag introducera honom mer för BDSM (jag är den äldre och erfarna i sammanhanget). Jag är huvudsakligen dominant och det vet han om. Han har sagt att han fantiserar om att jag ska dominera honom på olika sätt. Vi har testat en del, men nu vill jag gå vidare. 

Sist vi hade sex gav jag honom prostatastimulans genom ett finger i anus. Han gillade det mycket och ville att jag skulle ta i ganska hårt, så nu funderar jag på om han eventuellt även skulle vara intresserad av att jag satte på honom med en strap-on.

Det är här jag behöver hjälp. Jag har aldrig använt strap-on och äger ingen. Naturligtvis tänker jag fråga honom innan jag köper en, men jag vill ändå börja med att checka av här vad som är bäst för oss nybörjare. Helst vill jag ha något som både sitter bra, som ger oss båda stimulans och som inte är för stort, dvs är anpassat för analsex. Jag vill inte heller att det ska likna en kuk alltför mycket, så gärna i nån färg (svart kanske).

Ni som har erfarenhet: Är det svårt att använda en strap-on och få in tekniken? Kom gärna med tips här. 

Berätta även gärna om egna erfarenheter, bra som dåliga. Vill veta både hur det är för mottagarparten och givaren. 

(Killen är för övrigt hetero och "oskuld" när det gäller detta.) 

• Svar på tråden Ta killen med strap-on? Behöver tips!

Ingen som vill svara? 

• NisseC

Jag skulle föreslå en med ordntlig byxa till dig. Det finns flera som bara är smala remmar och de kan skära in och sitta ganska oskönt. Välj inte en allt för liten, en del av att bli tagen på detta sätt är att det skall kännas lite stort och porrigt, de flesta brukar kunna ta en ganska normal storlek. Det viktiga är dock att ta det lungt och att få honom att slappna av

Anonym (favorit) skrev 2013-11-04 07:46:44 följande:
    Detta är en klar favorit; 
     cdn.shopify.com/s/files/1/0111/4572/produc ts/strapless_strapon_stor_1024x1024.jpg?3822
    Finns i tre storlekar, är i silikon vilket gör den relativt mjuk för att vara en strapon, men ger också en helt annan känsla för båda.  
    Kommer tyvärr inte in på den sidan... Posta igen? 
    NisseC skrev 2013-11-04 07:39:05 följande:
    Jag skulle föreslå en med ordntlig byxa till dig. Det finns flera som bara är smala remmar och de kan skära in och sitta ganska oskönt. Välj inte en allt för liten, en del av att bli tagen på detta sätt är att det skall kännas lite stort och porrigt, de flesta brukar kunna ta en ganska normal storlek. Det viktiga är dock att ta det lungt och att få honom att slappna av
    För stort tror jag inte att han kommer gilla, snarare tvärtom. Vill nog hellre börja lite mjukare, så att säga. Har du nt förslag på det du kallar "ordentlig byxa"? 

• Robert 832

Sök efter en feeldo. Det är en mindre strap som förs in i slidan och när den är på plats sitter den på en kvinna som en kuk sitter på en man. Tanken är att den ska ge njutning åt kvinnan också. De är ofta i genomsnittlig kukstorlek... Något smalare kanske och kan vara bra att börja med. Tips till honom som är ny på området är att mjuka upp på egen hand först. Av olika anledningar spänner man sig ofta i samband med strapon sex. Kanske för att det är genant eller ovant men oavsett anledningen går det mycket lättare och ger en behagligare upplevelse med en mjukstart. Fast syftet är kanske inte att det ska vara behagligt? ;)

Robert 832 skrev 2013-11-04 16:22:07 följande:
    Sök efter en feeldo. Det är en mindre strap som förs in i slidan och när den är på plats sitter den på en kvinna som en kuk sitter på en man. Tanken är att den ska ge njutning åt kvinnan också. De är ofta i genomsnittlig kukstorlek... Något smalare kanske och kan vara bra att börja med. Tips till honom som är ny på området är att mjuka upp på egen hand först. Av olika anledningar spänner man sig ofta i samband med strapon sex. Kanske för att det är genant eller ovant men oavsett anledningen går det mycket lättare och ger en behagligare upplevelse med en mjukstart. Fast syftet är kanske inte att det ska vara behagligt? ;)
    Jo, behagligt ska det vara. Iaf nu till en början innan vi har hunnit testa gränserna. 

Tack för tipset. Ska googla feeldo nu.  
  • NisseC

ja kolla feeldo Om man vill ta det lugnt och metodiskt så skulle jag rekomendera att man gör ungefär så här: Börja med att smeka honom och kanske ge oralsex så att han blir avslappnad och kåt. Använd sedan finget och smörj in honom i analen och låt gärna fingret glida in. Om ni sedan har en mindre dildo eller liknande så kan du använda den på honom samtidigt som du suger, detta brukar få de flesta att slappna av. När ni håålt på ett tag så är han troligen redo och kommer vaar avslappnad. Själv så har jag gjort det så många gånger så vi är vana. Detta i samband med min undergivenhet och upphetsning när det gör lite ont gör att vi kör ganska annorlunda

• Man68

vi har ofta sex analt även med strapon... han gillar det ... 

• Anonym (påsatt)

Vi har en fetish fantasy crothcless corset strapon och hon säger den ger henne bra stöd. Hon har även köpt en sån där finurlig dildo för både henne o mig samtidigt. Vi gillar bägge mjuka o inte så stora dongar o massa glidmedel Till saken hör att vi började med detta för att jag gärna ville ha analsex med henne och hon tyckte att det inte var mer än rätt att jag oxå lät mig bli påsatt då! Gick med på det med förfäran men har aldrig ångrat det. Gillar det skarpt! Förstår ju att inte alla gillar det men var inte rädda för att prova. Var bara försiktig med honom så du inte avskräcker honom

Svar på tråden Ta killen med strap-on? Behöver tips!