Ta killen med strap-on? Behöver tips!
Hej! Jag och nya pojkvännen har börjat leka lite kinky lekar i sängen och nu vill jag introducera honom mer för BDSM (jag är den äldre och erfarna i sammanhanget). Jag är huvudsakligen dominant och det vet han om. Han har sagt att han fantiserar om att jag ska dominera honom på olika sätt. Vi har testat en del, men nu vill jag gå vidare.
Sist vi hade sex gav jag honom prostatastimulans genom ett finger i anus. Han gillade det mycket och ville att jag skulle ta i ganska hårt, så nu funderar jag på om han eventuellt även skulle vara intresserad av att jag satte på honom med en strap-on.
Det är här jag behöver hjälp. Jag har aldrig använt strap-on och äger ingen. Naturligtvis tänker jag fråga honom innan jag köper en, men jag vill ändå börja med att checka av här vad som är bäst för oss nybörjare. Helst vill jag ha något som både sitter bra, som ger oss båda stimulans och som inte är för stort, dvs är anpassat för analsex. Jag vill inte heller att det ska likna en kuk alltför mycket, så gärna i nån färg (svart kanske).
Ni som har erfarenhet: Är det svårt att använda en strap-on och få in tekniken? Kom gärna med tips här.
Berätta även gärna om egna erfarenheter, bra som dåliga. Vill veta både hur det är för mottagarparten och givaren.
(Killen är för övrigt hetero och "oskuld" när det gäller detta.)