• NisseC

Ta killen med strap-on? Behöver tips!

Jag skulle föreslå en med ordntlig byxa till dig. Det finns flera som bara är smala remmar och de kan skära in och sitta ganska oskönt. Välj inte en allt för liten, en del av att bli tagen på detta sätt är att det skall kännas lite stort och porrigt, de flesta brukar kunna ta en ganska normal storlek. Det viktiga är dock att ta det lungt och att få honom att slappna av

• NisseC

ja kolla feeldo Om man vill ta det lugnt och metodiskt så skulle jag rekomendera att man gör ungefär så här: Börja med att smeka honom och kanske ge oralsex så att han blir avslappnad och kåt. Använd sedan finget och smörj in honom i analen och låt gärna fingret glida in. Om ni sedan har en mindre dildo eller liknande så kan du använda den på honom samtidigt som du suger, detta brukar få de flesta att slappna av. När ni håålt på ett tag så är han troligen redo och kommer vaar avslappnad. Själv så har jag gjort det så många gånger så vi är vana. Detta i samband med min undergivenhet och upphetsning när det gör lite ont gör att vi kör ganska annorlunda

Svar på tråden Ta killen med strap-on? Behöver tips!