• Kejo

Fråga till er som har Netflix

Funderar på att skaffa Netflix men är lite osäker på deras utbud beträffande TV-serier.
    På deras hemsida visas ett urval av utbudet: signup.netflix.com/browseselection

Undrar nu om detta är just ett urval eller om det är hela utbudet? Med andra ord, finns det fler serier än vad denna sida visar?

Tack

• Svar på tråden Fråga till er som har Netflix
  • Xmag

De brukar ha en gratis testmånad eller liknade erbjudande. Alt testa en månad. Tror inte de har nån bindningstid.

• Kejo

Konstigt, länken fungerar för mig...

Ja det stämmer kanske, att man kan ta en provmånad. Men varför anstränga sig initialt om någon annan har svaret

• Danitra

Länken funkar inte men jag gjorde en snabbkoll och det verkar finnas cirka 360 tv-serier att välja på när man är inloggad iaf.

• Rut86

Det finns fler än de som de presenterar där. Är nöjd med netflix.

• Englia

Är också nöjd, har vanlig tv (ingen kabel-tv) och Netflix. Kompletterar med dreamfilm som har bioaktuella filmer, suveränt.

• camelCase

Om man vill få tag på de allra senaste säsongerna av de allra hetaste serierna så skulle jag inte rekommendera Netflix (HBO är däremot ett tips).

• Frontline
    camelCase skrev 2013-11-02 19:51:21 följande:
    Om man vill få tag på de allra senaste säsongerna av de allra hetaste serierna så skulle jag inte rekommendera Netflix (HBO är däremot ett tips).
    Låter intressant, är allt textat på svenska och vilket ljud och bildkvalité levererar dom vill gärna ha bioljud...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Miss Obsessive
    Frontline skrev 2013-11-02 22:06:19 följande:
    Låter intressant, är allt textat på svenska och vilket ljud och bildkvalité levererar dom vill gärna ha bioljud...
    HBO är jättebra! Man ser avsnitten på sin favoritserie, med svensk textning,  dagen efter att de sänts i USA. Mycket bra ljud och bild!

Vi har både Netflix och HBOnordic hemma och jag tycker båda är väldigt bra. På Netflix ser man kanske inte de nyaste avsnitten ur en serie som för tillfället går på tv (amerikanska netflix har dock något bättre utbud), till skillnad från HBO, men det finns mycket av både serier och film att titta på om man vill. Man kan ju alltid ta tillfället i akt att upptäcka något nytt, eller se om någon gammal favorit :) 
  • straw2008

Vi har det o barnen kollar flera timmar ibland. De har ju även app till telefonen. Vi älskar det.

I kinamockaskogen.....
  • Essence

Älskar Netflix. Finns alltid något att kolla på om man är uttråkad. 

Svar på tråden Fråga till er som har Netflix