• Anonym (screamer)

Det här med sex på hotell?

Jo jag är nyfiken på hur ni som låter mycket under sex gör när ni sover på hotell?

Jag och min man har precis kommit hem efter en weekend i någon stad och egentligen är jag en riktig screamer i sängen, men eftersom det var ganska lyhört på hotellet vi sov på så kunde jag tyvärr inte njuta fullt ut pga att jag var orolig att vi skulle störa de andra hotellgästerna.

Skiter du/ni i om det hörs eller skulle du/ni störa er på om ni hörde andra ha sex?

Jag skulle inte störa mig ett dugg, däremot vill jag visa andra hänsyn så jag håller alltid band på mig när vi har sex på andra platser utanför hemmet. Tyvärr börjar det kännas lite tråkigt eftersom vi åker bort just av en anledning: att njuta så mycket som möjligt.

Tycker du/ ni att jag ska börja tänka på mig själv mer och skita i om det hörs eller inte hädanefter?

• Svar på tråden Det här med sex på hotell?
  • Sugen01

Struntar i om andra hör , vill ju njuta fullt ut

• Anonym (screamer)
    Shorona skrev 2013-11-02 23:49:11 följande:
    Vi bor på hotell som har ljudisolerade rum.

Hur får man reda på hur pass lyhört/ljudisolerat det är innan man checkar in då? Det här var ett fyrstjärnigt hotell om det har någon betydelse?
  • Anonym (?)

Ofta när jag bor på hotell (vardag eller helg) så är det för att komma undan vardagen. Hör jag några som har sex där det skriks eller låter så det stör för mycket har det hänt att jag klagat till receptionen som då knackat på hos vederbörande. Däremot Oman bara hör svaga stön och knak så bryr jag mig inte. Anser att man ska visa hänsyn till sin omgivning.

• Anonym (screamer)
    Anonym (?) skrev 2013-11-03 00:01:17 följande:
    Ofta när jag bor på hotell (vardag eller helg) så är det för att komma undan vardagen. Hör jag några som har sex där det skriks eller låter så det stör för mycket har det hänt att jag klagat till receptionen som då knackat på hos vederbörande. Däremot Oman bara hör svaga stön och knak så bryr jag mig inte. Anser att man ska visa hänsyn till sin omgivning.

Precis, och det är väl just det där dörrknackandet man vill undvika? Det skulle förstöra stämningen totalt för min del och jag skulle inte våga fortsätta med det i åtanke. Därför försöker jag vara så tyst som möjligt vilket resulterar i att jag inte kan njuta fullt ut men det har jag som sagt börjat tröttna på nu.
  • Som snö

Morgonen efter första natten jag och min tjej spenderat ihop. Ner i receptionen för att lämna nyckel.

"Har ni haft det skönt, öööh, jag menar sovit gott?" kommer det från den rodnande tjejen bakom disken...

Nä. Vi tänkte nog inte på hur och om vi lät...

• Anonym (men?)

Men varför åker ni bort just för att njuta ordentligt om du är en screamer som är rätt för att störa andra och inte kan njuta då? Verkar vara att skapa onödiga problem.

Jag skulle inte bli störd om det var lite tidigt eller snabbt, men om man antingen ska man arbeta eller gå upp i tid för att göra nåt roligt dagen efter när man bor på hotell så då behöver man ju sova.

Du kanske kan ta ljuden hemma och ta det tystare just på resan? Vi har tonåringar och har vant oss att vara tysta när de är hemma, låter när de är borta och det har aldrig blivit fel.

• Shorona
    Anonym (screamer) skrev 2013-11-02 23:56:39 följande:

Hur får man reda på hur pass lyhört/ljudisolerat det är innan man checkar in då? Det här var ett fyrstjärnigt hotell om det har någon betydelse?
    Det står oftast på rumsbeskrivningarna om man tittar på hotell via dator eller appar.
Svar på tråden Det här med sex på hotell?