Inlägg från: Julia79 |Visa alla inlägg
  • Julia79

Julibebis 2014 - BF-listan

Hej Skulle bli jätte glad om någon vill hjälpa till att lägga in mig oxå? Julia79 34 år 4 :e barnet (00, 02, 04 plus 3 bonusbarn oxå) stockholm BF 24/7-14 enligt min app Kram!!

• Julia79

Hej Wopr :)
    Jag såg faktiskt det jag oxå, och typ lika gamla...nä unga ;) Min 00:a är dessutom tidigt på året...
    Tack ändå, jag hoppas att någon vill lägga in mig oxå :)
    Är i V 5+0 tror jag, men känner nästan ingenting ännu förutom svullen mage. Har du fått några "känningar" än?

• Julia79

Tack så mycket MinM :)
    Känns jätte mysigt att börja om igen, längtar efter magen redan...var ju typ tio år sen sist ;) Har inte sagt något till syskonen än, känner att jag vill vänta tills jag är lite säkrare typ v 12 om det går :) Vill inte såra dom i onödan, jag vet att många tänker olika i denna fråga men när jag tänker på mina barn känner jag att för deras skull vill jag vänta ;) Fast egentligen vill jag skrika ut till hela världen att jag är gravid, köpa bebiskläder imorgon och vagn i övermorgon :) Haha! Vad känner ni? Hur ska ni göra? Vad mysigt med en överraskning!!! Här var det inte planerat då vi försökte förra hösten och tyvärr inte kunde fullfölja den graviditeten så tog en paus... Nu överlycklig och längtar massor!

• Julia79

God morgon tjejer :)

Kunde inte hålla mig så gjorde ett digitalt veckotest i morse... 3+ Wiiii :) Så borde stämma exakt med 5+1 idag :)

Förlåt, har sagt fel datum här ju :( Har BF 22/7 inte 24/7 som jag råkat skriva.. Får skylla på hormonerna??? :)

Någon som orkar ändra min BF i listan åt mig skulle jag bli jätte glad ?

Kramar!

• Julia79
    Patricia4 skrev 2013-11-22 08:40:07 följande:

Kan ngn vänlig ta bort mig från listan ? Har fått mf..

Beklagar! :( Tyvärr kan inte jag ändra i listan, vet inte hur man gör från iPhone...Men skickar massa styrkekramar till dig <3
  • Julia79

Hej, någon som orkar ändra min BF till 22/7 har sagt fel datum innan... :( <3

• Julia79
    prussiluskans skrev 2013-11-23 00:50:00 följande:

Vill någon vara snäll att ta bort mig från listan? Tack!

Hej, någon som kan hjälpa henne??? Jag kan ju tyvärr inte
Svar på tråden Julibebis 2014 - BF-listan