• MLB

Försökte inte ens rädda katterna....

1. Det tar nagra minuter for ett rum att bli overtant.

2. Innan dom minuterna gatt forlorar man medvetandet av roken.

3. Radda djur gommer sig.

4. Hur fan vet du att han inte forsokte ropa?

5. Din kompis raddade antagligen livet pa flera manniskor.

6. Han med hunden visste antingen exakt var hunden var eller hade mojlighet att fa med den for att din kompis tog pa sig uppgiften att radda dom andra som bodde dar.

7. Om du inte kan uppskatta att din kompis bar ansvaret for att flera av manniskorna ar vid liv, har mojlighet att folja sina drommar, deras familjemedlemmar misste inte nagon i branden och deras eventuella framtida barn aldrig skulle ha fatt chansen att fodas utan din kompis insatser ska du halla dig borta, det finns inget sa obehagligt som folk som sitter och domer dom som forsokt gora nagot for att inte ha gjort tillrackligt.

• MLB

Forovrigt, vi hade en katt som brukade hitta nagot hal i honsnatet vi hade runt garden och ga over till grannen. Jag gick flera ganger och hamtade henne. Om det korde en bil forbi sa kloste hon sa att jag inte kunde halla fast henne, HUR forvantar du dig att man ska lyckas bara ut en katt ur ett brinnande hus nar roken gor att man forlorar medvetandet snabbt?!

• MLB
    Anonym (n) skrev 2013-11-04 17:02:01 följande:
    Jag skrev han borde försökt om han HADE TID, för han lät som sagt inte vara i chock.
    Det finns dom som blir rationella av att vara i chock. Man ska vara javligt forsiktig med att komma med kommentarer om vad nagon borde ha gjort.

Och hur vet man att han inte sitter och laser pa FL? Det verkar inte direkt vara nagon hemlighet vilken brand det galler.
Svar på tråden Försökte inte ens rädda katterna....