Inlägg från: Anonym (Äckliga ni är!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Äckliga ni är!)

medicinskt abort i hemmet- kan man göra det utan att berätta?

Haha fyfan att ni inte skäms. Hur fan har ni blivit uppfostrade egentligen? Att ni är så pass egoistiska att ni tänker på det här sättet. Jag tror jag börjar gråta över hur kvinnor har blivit.

Han har rätt att få veta. Hennes kropp eller inte, skiter jag fullständigt i. Ha inte sex öht om du inte ens kan berätta för pappan. Det är inte bara kvinnor som skapar barnet, sluta bete er som att kvinnor är värda mer än männen i den här frågan. Med den där inställningen och attityden så är ni inte ens värda 5 öre.

Anonym (!): skriv om din mening och formulera dig rätt. Fattar inte ett dugg av det du skriver

Oavsett vad hon vill göra, varför hon vill göra det eller hur hon vill göra det så HAR han rätt i att få veta. Han är pappan för helvete, har han inget värde i era ögon?! Då borde ni, som har barn och pratar på det här sättet, inte ha skaffat barn öht. Anser man inte att båda föräldrarna har lika mycket värde så ska man inte ha barn själv. 

Till Anonym(!): lär dig att sätta ut citat tecken din dumma jävel. Inte konstigt att det blir svårt att läsa när du inte kan skriva ordentligt. Såhär skulle det ha stått:

Men var tog "det man inte vet mår man inte dåligt" av vägen?!  

Bättre lycka nästa gång. 

Anonym (Äckliga ni är!) skrev 2013-11-04 10:25:37 följande:
    Oavsett vad hon vill göra, varför hon vill göra det eller hur hon vill göra det så HAR han rätt i att få veta. Han är pappan för helvete, har han inget värde i era ögon?! Då borde ni, som har barn och pratar på det här sättet, inte ha skaffat barn öht. Anser man inte att båda föräldrarna har lika mycket värde så ska man inte ha barn själv. 

Till Anonym(!): lär dig att sätta ut citat tecken din dumma jävel. Inte konstigt att det blir svårt att läsa när du inte kan skriva ordentligt. Såhär skulle det ha stått:

Men var tog "det man inte vet mår man inte dåligt" av vägen?!  

Bättre lycka nästa gång. 
    My bad, skulle ha satt citat tecknet efter "av" inte "dåligt". 

Jo att han inte ens enligt er andra har rätten till att få veta när hans roll i det här har lika stor betydelse som kvinnans! Vadå "vad spelar det för roll" ?! Hör ni inte hur sjuka ni låter? 

Hur fan skulle ni må om ni var mannen i den här situationen och sanningen kom fram i efterhand?

Förstår inte vad problemet är med att berätta för honom och sedan om det är så jäkla jobbigt så dra hem till någon annan tills aborten är genomförd då. Men då har han iaf fått veta vad som händer, vilket jag anser han har rätt till som FÖRÄLDER... embryo eller foster, man är blivande förälder oavsett hur långt utvecklat embryot är. 

Du är så jävla feg och respektlös ts. Det tycker jag att du ska ha klart för dig. Det där är så jävla fegt.  

Vad skulle det göra för skillnad om jag gav ut min identitet egentligen? Nada. Min identitet är inte relevant i den här frågan. Man kan inte räkna med att alla har samma åsikter och tycker lika om allting hela tiden. Det är naivt. 

Jag har sagt vad jag tycker om den här situationen. Mest vad jag tycker om er andra som också har svarat i den här tråden. Som sagt, jag tycker att ts är respektlös som inte berättar. Men hur ni andra sitter och säger att det inte har något värde att berätta för pappan eller att vad han vill inte spelar någon roll, det är det vidrigaste i den här tråden.

Men som sagt, jag kan inte förvänta mig att folk ska hålla med om vad jag tycker och tänker kring allt. Men det kan inte ni andra heller. Jag har rätt att uttrycka min åsikt om den här situationen och det är vad jag har gjort nu. Så jag känner att jag är färdig med den här skiten.

Adíos! 

Svar på tråden medicinskt abort i hemmet- kan man göra det utan att berätta?