Mysigt hotell?
Har nån föreslå ett mysigt hotell i Sverige gärna med spa, dit man kan åka med sin partner?
Har nån föreslå ett mysigt hotell i Sverige gärna med spa, dit man kan åka med sin partner?
Bomans i Trosa
Loka brunn.
Badhotellet i Tranås. Jag & min man fick deras romantiska weekend-paket i bröllopspresent, det paket kan jag verkligen tipsa er om! När vi kom på plats fick vi se vårat dubbelrum (som va jättemysigt!), sen fick vi fika (hemmabakat bröd, bullar & kakor)..kaffe/the..frukt & choklad, vi bokade en 20 minutersbehandling (som ingick i paketet)..jag bokade en ansiktsmassage (som var underbar & otroligt avslappnande), vi fick också massa gratis frukt & dricka, vi fick fri tillgång till dom vedeldade badtunnorna & bastun utomhus, även tillgång till poolerna & bastun inomhus. När vi kom upp på rummet så väntade en flaska champagne & ett stort frukt/chokladfat på oss. Senare så fick vi också en 3-rättersmiddag (som var fantastisk god!) Hela hotellet är vackert inrett & personalen är trevlig.
Hotell Wilhelmina i Vilhelmina. De har en liten SPA-avdelning med pool och bastu. Poolen har utsikt mot vattnet. Jag var där under vintern och kunde ligga i poolen med en cider samtidigt som jag kollade folk som pimplade efter fisk och åkte skridskor
Tack nu har jag lite att gå på...