• Miss Linn

Gravid v 25 ont i sidan av magen neråt

Som sagt v 25 i dag o fått en fruktansvärd smärta i höger sida magen, känns nästan som håll. 
    går neråt blygdbenet emellanåt och bak i ryggen.  smärtan kommer och går men försvinner inte helt. Gör ondare när jag djupandas o när jag rör på mig.  Min 4e graviditet o aldrig känt just detta, har där emot mycket problem med bäcken o foglossning så det kan jag säga att det inte är...

nån so mvet vad det kan vara, sitter på jobbet nu o vet inte vart jag ska ta vägen.. 

• Svar på tråden Gravid v 25 ont i sidan av magen neråt
  • Nyfniken83

Jag tycker att det låter som ligamenten.. Men jag e verkligen en rookie. Gravid med första i v 23.

• kexet92

Jag har samma, men i nedre magen kan inte ena gå på promenader med sonen i vagnen. Jag har iaf fårt förklarat att det skulle vara växtvärk. Allt är så annorlunda denna graviditet så har ingen aning. Hoppas bara det går om snart :) iofs är jag bara i v13

• TomMon

Jag har precis så, är i v 26 nu. Kan gå 50 meter ca innan det sätter igång. Gör ont att vrida sig, böja sig ner osv. Kan inte sköta mitt jobb eller barnen ordentligt. :(

Svar på tråden Gravid v 25 ont i sidan av magen neråt