Återkommande bartonilit i underliv - hur bli kvitt??
Jag har blivit opererad (akut) för bartonilit 2 gånger de senaste halvåret(!) och förstås då trott på läkaren som trott att jag nu skulle slippa besvären. Nu är det på g IGEN, tredje gången på typ 6,5mån - vad är problemet?!? Är jag bara olyckligt lottad som råkar på skiten igen o igen? Aldrig haft besvär tidigare o är nu 24 (annat än att jag haft problem att bli våt efter min förlossning för två år sen - men efter första operationen i våras var faktiskt det problemet borta).
Igår var jag på vårdcentralen o fick antibiotika, då jag inte tyckte mig vara lika långt "gången" denna gång, så jag hoppades det skulle räcka med medicin, men idag känns det värre igen så jag antar att det blir att ringa sjukhuset ändå o rulla in på operationsbordet... Tänkte avvakta till imorrnbitti dock, kanske inte medicinen hunnit komma in i kroppen riktigt? Ni som fått medicin för bartonilit - gick det över? Hur lång tid tog det? Kom det tillbaka? Då jag inte fått medicin på direlten tidigare vet jag inte riktigt hur lång tid det ska ta innan man ser en förbättring? Vill ju helst slippa en till OP förstås om det går men ja... Fan vad less jag blir på detta