• Anonym (Ledsen)

Spottings och för få veckor på CB digi. Allt hopp ute?

Jag är i vecka 6+0 och har ända sen plusset haft spottings. Det är rött färskt blod, i princip varje dag. Det är dock så lite att det räcker med trosskydd och oftast kommer det bara när jag torkar mig. Idag gjorde jag ett CB digital med veckoindikator för att lugna nerverna. Det blev dock tvärtom.. Testet visar gravid 2-3 men borde visa 3+. Vet egentligen att hoppet är ute, men jag blir så ledsen :( ska på VUL på torsdag nästa vecka. Som d känns nu väntar jag bara på att missfallet ska komma igång... Nån som har varit med om liknande? Hur gick det för er?

• Svar på tråden Spottings och för få veckor på CB digi. Allt hopp ute?
  • Anonym (Ledsen)

Puffar och hoppas på svar från er som upplevt något liknande..

• JosefinGranqvist89

Har läst nån stans om en tjej som hade samma problem. Har för mig att det hade med hormonerna att göra så det är inte säkert att hoppet är ute för dig. (-: håller tummarna!

• Anonym (Ledsen)
    JosefinGranqvist89 skrev 2013-11-05 12:01:03 följande:
    Har läst nån stans om en tjej som hade samma problem. Har för mig att det hade med hormonerna att göra så det är inte säkert att hoppet är ute för dig. (-: håller tummarna!

Tack för ditt svar! Var det spottings eller clearblue-testet som var liknande för hon du läste om?
  • tjockobbe

CB digitalt visar ju veckor efter hur högt hormon du har i kroppen. Vissa har mer, vissa mindre. Det utsöndras olika fort hos alla. Att testet inte visade 3+ behöver inte betyda någonting alls så var lugn o njut av graviditeten tills motsatsen EV bevisats! :)

Vera 130923 <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se
  • yodi

nu hade jag inte spottings, men däremot så visade testet 2-3 v när det borde ha visat 3v+ och jag är nu i v 27+ med en liten kille som sprallar rundor där inne

• Mamacitaa

När jag väntade första barnet hade jag blödningar från vecka 6-9 och de räckre med trosskydd. Minns en av gångerna då jag satt i soffan och jag kände hur de bara rann till. Jag blödde dock brunt och på vul kunde hon inget se va blödningarna kom ifrån men sen slutade dom.
    Håller tummarna att allt är bra med pyret i din mage!

• Anonym (Ledsen)
    tjockobbe skrev 2013-11-05 12:19:14 följande:
    CB digitalt visar ju veckor efter hur högt hormon du har i kroppen. Vissa har mer, vissa mindre. Det utsöndras olika fort hos alla. Att testet inte visade 3+ behöver inte betyda någonting alls så var lugn o njut av graviditeten tills motsatsen EV bevisats! :)
    Vera 130923 <3 Läs underbaragraviditet.blogg.se

Tack! Men det står att det är 96 % pricksäkert. Kan man ha lägre hcg utan att det är något fel?
  • Anonym (Ledsen)
    yodi skrev 2013-11-05 12:25:49 följande:
    nu hade jag inte spottings, men däremot så visade testet 2-3 v när det borde ha visat 3v+ och jag är nu i v 27+ med en liten kille som sprallar rundor där inne

Tack det ger mig lite hopp att det kan visa fel med veckorna! Minns du vilken vecka du testade?
  • Anonym (Ledsen)
    Mamacitaa skrev 2013-11-05 12:26:56 följande:
    När jag väntade första barnet hade jag blödningar från vecka 6-9 och de räckre med trosskydd. Minns en av gångerna då jag satt i soffan och jag kände hur de bara rann till. Jag blödde dock brunt och på vul kunde hon inget se va blödningarna kom ifrån men sen slutade dom. Håller tummarna att allt är bra med pyret i din mage!

Tack så mycket!
  • mammasmirakel

På mig stämde veckoindikatorn inte heller. Visade 1-2 när det borde varit 2-3.
    Gjorde vul tidigt så jag vet att det stämmer.
    Är i vecka 19 nu.

Svar på tråden Spottings och för få veckor på CB digi. Allt hopp ute?