Vad ger ni i farsdagspresent?
Kort och gott, vad ger ni i farsdagspresent i år? :)
Kort och gott, vad ger ni i farsdagspresent i år? :)
Hrm, ja det brukar inte bli så mycket firande, men om vi ses i krokarna av fars dag brukar han få en flaska gott rött.
Min pappa får inget alls, min man brukar få nåt som barnen gjort till honom. Inte så mycket futande
Min pappa får ett telefonsamtal.
Till min pappa blir det en flaska whiskey i år. Var min man som köpt en åt sin pappa och en åt min.
Och förmodligen kommer jag ge min man något då barnen är för små. Ev blir det konsertbiljetter till en konsert som jag vill gå på som är längre fram. Ja, han vill nog också gå tror jag. :) Samt frukost på sängen.
Jag har hjälpt sonen (haha.. han är 2 år) att göra en mugg med bilder på honom och pappa som han kan ha på jobbet :D Förra året fick han iPhoneskal med sonen på.
Det kanske inte är så många som "firar" farsdag?
Vi brukar alltid göra det, precis som morsdag. I år är dock fantasin över present nere på noll.
Inget, min pappa vill inte att vi firar Fars dag.
ett telefonsamtal skulle jag tro.
En stock snus.
Min pappa får ett telefonsamtal och barnens pappa får nog något av mig hembakat till eftermiddagsfikat. Kanske en blomma också.
Nu har ju fars dag redan(i USA infaller det den tredje söndagen i juni) varit här men jag gav pappa en flygbiljett och hjälpte honom ordna med visum så att han kunde hälsa på.