Vi som nyss plussat och Bf 2014
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Samt grattis till alla andra nyplussade i tråden,
Hej tjejer ! Hänger gärna med här om jag får :) plussade igår och går allt vägen så blir det bebis i augusti. BF 12/8. Har ett MA bakom mig så är jättnojig att det ska hända nått igen..
Hej tjejer ! Hänger gärna med här om jag får :) plussade igår och går allt vägen så blir det bebis i augusti. BF 12/8. Har ett MA bakom mig så är jättnojig att det ska hända nått igen..
Jag hoppar också in här min fru är gravid vecka 5+5! Första barnet
lyckades på första ivfen(2 inseminationer gjordes innan). Vi bor i Flen. Bebis borde komma i augusti. Och UL Får vi göra 18 december
♥
Hej
får jag va med här??
plussade idag
4de barnet , De tre första med min exman och detta är mitt och min sambos första gemensamna barn
känns underbart enl sista mens bf 15/8
Hejhej tjejer!
Har också plussat, är i v6. BF 7/8.... Är lite nojjig då jag har lite svagt-blodblandade flytningar och minns inte att det var såhär i tidigare graviditeter...?
Detta blir mitt 4dje barn (om allt går vägen) och mina tidigare är 3,6,8.