• noorrkkk

Vi som nyss plussat och Bf 2014

Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna

• Svar på tråden Vi som nyss plussat och Bf 2014
  • selmita
    Hannapannagalenpanna skrev 2013-11-29 23:37:44 följande:

Plussade idag. Grattis alla! BF 12/8-14
    Grattis! Jag plussade oxå igår efter många månaders kämpande och 2 kurer Pergotime. Är fortfarande chockad eftersom jag var helt inställd på att det inte tagit sig denna månad eftersom jag inte känt av några som helst symtom, Är i vecka 3+6 och BF 11 Augusti 2014. Du?
  • Hannapannagalenpanna
    selmita skrev 2013-11-30 15:57:37 följande:
    Grattis! Jag plussade oxå igår efter många månaders kämpande och 2 kurer Pergotime. Är fortfarande chockad eftersom jag var helt inställd på att det inte tagit sig denna månad eftersom jag inte känt av några som helst symtom, Är i vecka 3+6 och BF 11 Augusti 2014. Du?
    Hej och stort grattis! Jag är v. 3+5 idag och BF 12/8. Men vi får se... haft många missfall och MA..
    Detta är 3:e barnet och en "ny" pappa.
    Känner inga symptom alls förutom att det stramar och drar lite i magen. Annars inget. 
  • miyei

Hej tjejer ! Hänger gärna med här om jag får :) plussade igår och går allt vägen så blir det bebis i augusti. BF 12/8. Har ett MA bakom mig så är jättnojig att det ska hända nått igen..

• MeAndBaby
    miyei skrev 2013-12-03 09:46:16 följande:

Hej tjejer ! Hänger gärna med här om jag får :) plussade igår och går allt vägen så blir det bebis i augusti. BF 12/8. Har ett MA bakom mig så är jättnojig att det ska hända nått igen..

Samma här, nojjan kommer fram titt som tätt. Ska du göra nåt tidigt vul? Jag känner att det kommer lugna mina nerver avsevärt. Om allt är bra vill säga.

Har du några symptom annars?
  • MeAndBaby
    miyei skrev 2013-12-03 09:46:16 följande:

Samma här, nojjan kommer fram titt som tätt. Ska du göra nåt tidigt vul? Jag känner att det kommer lugna mina nerver avsevärt. Om allt är bra vill säga.

• Snöfrid

Jag hoppar också in här min fru är gravid vecka 5+5! Första barnet lyckades på första ivfen(2 inseminationer gjordes innan). Vi bor i Flen. Bebis borde komma i augusti. Och UL Får vi göra 18 december

• miyei
    MeAndBaby skrev 2013-12-03 11:20:34 följande:

Jag vet inte, fick inte boka nått iallafall, och privat har vi inte här :/ så vill jag ha ett vul får jag skylla på att jag har ont och åka in till gynakuten isåfall.. Så vi får se hur de blir. Ska du göra vul?

Njae, lite ömma bröstvårtor, molvärk i magen, jäkligt trött och hungrig konstant ! ;) dudå?

Ännu mer nojig idag för mina gravtest har inte ökat i styrka så de känns som att det inte gått vägen denna gången heller :( :(
  • Nathexxx

Hej
    får jag va med här??
    plussade idag

4de barnet , De tre första med min exman och detta är mitt och min sambos första gemensamna barn

känns underbart enl sista mens bf 15/8

• Michaelanr4

Hejhej tjejer! 
    Har också plussat, är i v6. BF 7/8.... Är lite nojjig då jag har lite svagt-blodblandade flytningar och minns inte att det var såhär i tidigare graviditeter...?

Detta blir mitt 4dje barn (om allt går vägen) och mina tidigare är 3,6,8.

Svar på tråden Vi som nyss plussat och Bf 2014