Vi som nyss plussat och Bf 2014
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Hej, nu är det dags igen och plussat för barn nr 2. Jippi. Första tog 3 år innan vårt mirakel kom och bara 1 år med denna
Jag har också precis plussat, med nummer två! Grattis till oss! Hur gammalt är ert första barn?
Hon är 2,5 år nu
Grattis till oss. Nu är det bara en lång väntan till att berätta för resten av släkten
Precis! Det är så svårt att hålla sig! Å så är jag nojjig för att nåt ska gå fel! Känner efter om symptomen är kvar å kollar pappret varje gång, trots att jag precis plussat! Hur blir jag kvitt oron?
Jag väntade förra gången till efter första ultra ljudet innan jag berättade. Jag är en rätt lugn person så jag stressar inte upp mig så mkt, kan ju inte göra mer än att äta rätt och bara vänta ut tiden till första undersökning mm.
Hej! Jag plussade för första gången igår :) har knappt fattat än :) plussade på ett cb digital, syns inget på vanliga stickor än. Det är så spännande och nervöst :)
Grattis
Tack :) Och grattis själv :)
Hej tjejer, jag är också nygravid (v 4+4). Inte ens varit gravid en vecka än (vad jag visste om) men på söndag alltså:) Barn nr 2, har en liten kille som snart blir två år. Vi bor i Sthlm, jag är 32 år.
Jag är också orolig av mig ang graviditeten, om allt ska bra osv. Har ett ma (ofostrig graviditet) i bagaget, så därför vågar jag inte riktigt ta ut nån översvallande glädje ännu. Har idag bokat privat tidigt vul i v 8 för en koll.
Har ni andra några symptom ännu? Idag började jag känna mig hungrig typ hela dagen, trots mellanmål mm. Möjligtvis lite svullen i kroppen, men inget annat.