Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

bullig fitta

Anonym (ledsen) skrev 2013-11-06 10:06:50 följande:
    Ok har alltid trott det är fult och negativt med bulle. Eller är det något killar vill ha?

Jag gillar inte bullfittor, de ska vara snygga och sexiga. Det finns säkert män som älskar bullfittor. Jag har fått för mig att det mest bruka vara överviktiga kvinnor som har bullfittor?
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Bullfitta) skrev 2013-11-06 11:23:17 följande:
    Jag är 165 cm lång och väger 60 kg och har bullfitta. Har haft det när jag vägt 55 kg med. Har haft det sedan puberteten. Tror inte man måste vara överviktig för att ha det. Det handlar väl mer om vart fettet på kroppen placeras...

Jaha, då får man alltså börja undersöka tjejernas fitta nogare så man inte råka ut för någon med bullfitta, nu när man inte kan gå på vikten.
  • Anonym (Kille)
    La Lola skrev 2013-11-06 11:39:10 följande:
    Mm fatta vilket jätteproblem... Ungefär som vi tjejer har så att vi får en kille med rätt modell på kuken........ (jo, jag är ironisk om det inte framgick)
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*

Jag äcklas så sjukt mycket av bullfittor och överviktiga kvinnor.
  • Anonym (Kille)
    La Lola skrev 2013-11-06 11:45:27 följande:
    Låter jobbigt du.

Ne det är bara sexuellt jag blir avtänd, äcklas kanske är att ta i.
  • Anonym (Kille)
    La Lola skrev 2013-11-06 12:13:20 följande:
    Ok. Bäst du frågar alla tjejer du kan tänkas hamna i säng med då innan ni gör det om de har bullfitta. Sen om hon är drömtjejen i övrigt spelar ju ingen roll. Det är ju viktiga grejer det här....

Ja det får jag kolla upp innan. Jag bruka studerar fittor a innan jag stoppar kuken i den. Det är viktigt för mig.
    Anonym (kvinna 2) skrev 2013-11-06 12:00:48 följande:
    Jag äcklas av karlar med liten kuk. Fy fan vad vidrigt Sen en ölmage på det urk

Haha, jag förstår dig. Kan inte vara kul att ha en liten kuk och ölmage.
Svar på tråden bullig fitta