Plankan-utmaning
En vän har fått med mig på en plankan-utmaning i 30 dagar. Vem hakar på?
En vän har fått med mig på en plankan-utmaning i 30 dagar. Vem hakar på?
Jag med egentligen ;) Igårkväll,men det är ju inte försent få med sig fler på det hela :D
Vad kul att ni vill vara med! Detta ska vi klara, heja oss! Jag är själv så otränad som man kan bli. Men fick barn för 8 veckor sedan och nu är det dags att jag skärper till mig. Dessa första 20 sek gick någorlunda hyfsat, men fasar för det som väntar ;/ Ger mig dock inte, detta SKA jag klara!
Jag har satt upp ett litet mål för mig själv, att dag 30 ska jag klara 300 sekunder. Just nu känns det inte alls troligt, men skam den som ger sig :)
Bra jobbat hörrni!
Oj, vad ni är duktiga som klarar så många minutrar! Jag körde nyss 30 sek och blev helt darrig på slutet, haha!
Hur går det för er? Har ni kört dagens planka?! :)
Kämpar ni på? Själv har jag vilodag idag :)
Dag 7 för min del, dvs 45 sek. Men det går bara inte! Efter 20 sek bryter jag ihop, vad händer? Klarade ju 40 sek i förrgår :/
90 sek, i made it!! Wow! Men sista 20 sek var skaaaakiga!
Använder mobilens timer :)
Nuuuuu grejade jag 90 igen! Igår gick det inte alls! Efter 50 sek bröt jag ihop totalt varje gång trots att jag provade flera gånger under dagen, helskumt.
Jag grejar inte 120..varken igår eller idag, frustrerande! Klarar knappt en minut fastän jag klarade 90 sek tidigare!
Det går helt åt skogen åt mig! Grejade 90, men sen har det bara gått nedåt, orkar knappt 30! Har iofs haft nån slags förkylningskänsla i kroppeni några dagar, men ändå... :(
Jag har fortfarande inte klarat mer än 90 sek. Vänner säger att jag måste tänka på att jag fick barn för 2½ månad sedan och ta det lite lugnt, men blir frustrerad att det gick så bra upp till 90 sek och sen tvärstopp!