Plankan-utmaning
Okej då! Börjar i dag. Har aldrig klarat mer än 60-70 sekunder och sista gångerna jag provat gav jag upp vid 45, så 270 om en månad var ingen dålig utmaning ...
Var börjar ni? Hur många sekunder klarar ni i dag?
Okej då! Börjar i dag. Har aldrig klarat mer än 60-70 sekunder och sista gångerna jag provat gav jag upp vid 45, så 270 om en månad var ingen dålig utmaning ...
Var börjar ni? Hur många sekunder klarar ni i dag?
Ska bli hemskt spännande att de hur långt man kan nå. Lycka till till oss alla!
I dag blev det planka med treåring. När dottern såg vad jag gjorde ropade hon "En häst!" och satte sig på min rygg. Tungt! Tur att det bara var 20 sekunder!
60 s avklarade. Börjar bli lite nervös för fortsättningen. Hur går det för er andra? Är ni kvar allihopa?
Dagens 60 s var jobbiga (men då hade jag sprungit 14 km ett par timmar tidigare så jag hoppas det spelade in). Och så läser jag på "schemat" att tanken är att man ska fixa 150 s (TVÅ och en halv minut) om bara en vecka ... :o
I dag fixade även jag 90 s igen :))) Trots (tack vare?) sju timmars shopping i Ullared ...
Hur har det gått för er som ligger en dag före och skulle klara 120 s i dag? Fixade ni det?
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! (Klarade 120.)
Är det någon kvar i utmaningen? Jag tog en vilodag i går. Men så, nu klockan 23:58, satte jag helt oväntat 150 s! :)))
Vet inte riktigt om jag kan rekommendera att göra plankanutmaningen efter en öl och två små starkvinsglögg :O Men jag hade glömt dagens planka ...
Fick ordentlig hjärtklappning, blev ganska andfådd och är nu sjukt trött i hela kroppen. Men nu är det gjort: TRE minuter avklarade!! Jag som trodde att jag inte skulle klara mer än 90 sekunder!