Inlägg från: Tezza |Visa alla inlägg
  • Tezza

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej!!
    Tänkte hoppa på den här tråden!! Är 35 år och väntat mitt andra barn nu i v 19+5! Min son är född sep-12. Han föddes i v 32. Var på ultraljud före jul och allt såg bra ut!! Sn härlig känsla när man får se och veta att allt ser bra ut!!

• Tezza

Vill önska er alla ett gott nytt år!! Hoppas 2014 blir ett bra år!! Vi kommer ju alla få små knoddar så de blir garanterat ett bra år!!

• Tezza

Tråkigt att höra att de inte går vägen för alla! själv är jag nu i v 21! Och mår förhållandevis bra, har dock foglossning!! Min son föddes i v 32, så nu hoppas jag bara att de går vägen denna gång!! Kanske därför jag inte oroar mig denna graviditet!! Men känns som oron kanske kommer när jag börjar närma mig v 30!! Håller alla tummar för er andra att allt går bra!!

• Tezza

Beklagar, snowgirl!!
    De verkar tydligen vara rätt vanligt med ont i huvudet är i v 23+ 3 och har haft ont i huvudet hela veckan! Och även haft yrsel! Trodde jag hade högt blodtryck men var på specialmödrarvården igår och hade bra tryck kanske lite lågt! Fick ett glädjande besked att jag inte har ngr tecken på att födda förtidigt denna gång! Min son kom i v 32! Så nu håller vi tummarna att de här stannar tiden ut!!

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35