Jobbigt Patricia, håller tummen för dej den här gången! Illamåendet går säkert över Plopp, i de flesta fall gör det ju det! Själv har jag en sån graviditet med illamående HELA tiden. Nu e jag i vecka 37. Hade även så när jag väntade mitt första barn :P Vi är en väldigt liten procent som mår så dåligt men snart är det passerat :) Håller med insanejane, Zizuna, byt BM el säg ifrån på en gång! Ska snart iväg på gravidmassage. Det kan jag varmt rekommendera, särskilt i slutet av graviditeten. Det är en fantastisk känsla att få lägga sig "på" magen :) Satte ihop vår Bugaboo Buffalo igår kväll förresten, den blir/är grym. Och supersnygg. Det blev en helsvart, lite tråkigt kanske men jag gillar stilrent plus att man lätt kan bryta med färg på filt, skötväska el annat. Tur att vi alla har olika smak och inte går omkring med likadana vagnar och färger! Hoppas ni alla får en mysig helg med barn, utan, med man/kvinna eller utan! Jag och min sambo har en egen myshelg utan barn (4 tillsammans i vanliga fall).