Inlägg från: Cissan |Visa alla inlägg
  • Cissan

Gravidtråd för oss som är över 35

Hoppar gärna med i tråden :)) Blir 36 till sommaren och väntar mitt andra barn, är i v 31. Min första dotter är 8 år. Hade en underbar graviditet med henne men denna gg har jag alla gravidkrämpor man kan få....varje dag är en pina och har nedräkning elva tiden men än ser jag inte riktigt ljuset i tunneln. Ska föda med planerat snitt den 7/3 så en v tidigare iaf, yeah! Har gått upp ca 22 kg redan så det blir en jobbig resa tillbaka sen....men det tar vi då :))) Ngn mer med pl ks här!?

• Cissan

Vi köpte en Emmaljunga Viking, ngn mer som kör den i år? Jag tycker den är så liten o söt :))

• Cissan

Vi tog en marinblå....köpte till en vit skinnsufflett så jag kan variera lite. Jag vet att jag ska få en pojk(kan ha påverkat mitt val lite ☺️) Gillar svart o turkos oxå. Tog ett vitt chassi oxå, kul med ngt annat. Jag tycker vagnen är superfin!!

• Cissan

Absolut Patricia det ska jag göra!! Vi har den hemma nu då man aldrig vet när bebbe vill komma ut o jag pillar på den var o varannan dag o den känns väldigt lättkörd men återkommer bör jag kört den utomhus 👍

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35