Inlägg från: Awesome |Visa alla inlägg
  • Awesome

Gravidtråd för oss som är över 35

Får man hoppa med här? Väntar andra barnet den 16 oktober, har en 4-årig tjej sedan innan. Är 36 men hinner bli 37 innan bebis kommer. :)

• Awesome

Jag också. :)

BF-lista {#emotions_dlg.flower}

9 Juni, InsaneJane (snitt, BF eg. 21 juni)
    13 juni, FruFA79 (planerat kejsarsnitt BF e.g. 23 juni)
    26 juni, Maramina 2 juli, Mallan74
    9 juli, Lindsey Egot the only one
    14 juli, Scarlett01
    23 juli Fiamedbarn (väntar en flicka)
    1 augusti, Sessan78
    5 september, Leppardette
    6 september, Kroken
    6 september, Lina 7710
    14 september, Kajsamupp
    27 september, emjh
    30 september, DragonWoman
    3 oktober, PoL
    3 oktober, Irmeline
    4 oktober, Lejoninna77
    16 oktober, Awesome
    23 oktober, Aftonstjärna
    28 oktober, Tusa

1 November, Myc
    2 November, Mjölkchoklad
    26 november, Lagombutwhy
    6 januari AB mamma

• Awesome

Ska försöka läsa ikapp tråden de närmsta dagarna, 187 sidor var inte gjort i en handvändning, puh!

Här är det spänd väntan på svar efter FVP. Vi måste hastigt bestämma oss om vi ville veta könet, det skulle kryssas i någon ruta om det, så vi sa ja och nu börjar det kännas som ett dumt beslut. Jag är jättenyfiken men det känns ju lite fusk.

Men dottern så såg de fel på RUL, fick veta i v30 när vi var på en moderkakskontroll att det inte var en pojke som de sagt med 95 % säkerhet. Så kan det gå!

• Awesome
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-08 08:27:54 följande:
    NÄhä! Det är min värsta mardröm just nu. Vi har inte kollat könen på de fem första utan enbart gjort ringtestet som visat sig visa rätt. Men denna gången kollade bm och hon har sagt flicka vid RUL. Hon kollade tom två gånger och jag såg själv att det såg ut som en liten hanburgare och inte en sköldpadda. Men ringtestet säger pojke. Och jag har köpt klänningar

Då håller vi tummarna att bm har rätt och att det blir en tjej. Det är väl inte så ofta de har fel på RUL, inget man hör om i alla fall, så jag tror vi hörde till undantagen.

Ve och fasa, idag ringde de från KK och sa att de inte kunde göra snabbanlys på FVP, utan att det måste odlas i tre veckor till innan de kan ge besked, det var för många celler från mig med i provet. Jag kommer vara i v.20-21 när jag får besked! Vilken mardröm om något visar sig vara galet. Såg att de ringt och sökt mig igår, men de hade gått hem innan jag såg det. De skulle bara ringa om det var något fel, annars skulle det komma svar med brev. Gissa om gårdag kväll och natt var trevlig. Jag räknade med katastrofbesked, inte att provsvar blir fördröjt. Nu är vi på spänn i några veckor till då.
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35