PoL skrev 2014-04-18 18:35:51 följande:
Välkommen! Beklagar det du råkat ut för, förstår verkligen att du behöver ha extra koll för trygghetens skull! Går det bra om jag frågar vad som hände? Hur gammal är du förrresten? Jag är 40 och väntar tredje barnet
Insanejane77 skrev 2014-04-19 23:42:15 följande:
Beklagar innerligt din förlust! Vet hur det är då jag själv förlorade en dotter i v 37 fast för drygt 2 år sedan. Jag upplever precis samma som dig, att den här graviditeten är väldigt orolig och dramatisk och det är ett fasligt spring på sjukhuset med många ultraljud osv. Men nu måste det gå vägen för oss här! nu SKA det gå! Min dotter dog i magen för att jag fick havandeskapsförgiftning och HELLP-syndrom som blev odiagnosticerat. Vad hände i ditt fall? Jag går in i v 32 i morgon, hjälp vad tiden går fort!
Tack. Beklagar även din förlust Insanejane77. Jag är snart 41 år. Min lilla tjej fick navelsträngen runt halsen och ströp sig själv. Märkte minskade fosterrörelser i 37+1 och födde henne 37+2. Tyvärr blev det komplikationer efteråt med stor blödning på 5 liter som ledde till operation och intensivvård m.m. Vill bara så fort som möjligt ta mig igenom denna graviditet.