Gravidtråd för oss som är över 35
Hoppar in här om det är ok? Fyller 35 år i april och väntar fjärde barnet i början av september. Är i v.8 nu och mår verkligen dåligt, är sjukskriven för tillfället.
Hoppar in här om det är ok? Fyller 35 år i april och väntar fjärde barnet i början av september. Är i v.8 nu och mår verkligen dåligt, är sjukskriven för tillfället.
Jag är i v.10, mår urk och får inte i mig mycket alls äter det jag är sugen på, kallt går bättre än varmt. Tyvärr så är det så att när jag ätit det jag är sugen på så är jag inte sugen på det längre. Det som går bäst är kall kräm och iskall mjölk. Som tur är så blev jag sjukskriven så jag slipper sitta ångesten att vara på jobbet och må dåligt. Väntar bara på att veckorna ska gå så det kan gå över det här. De andra gångerna har jag börjat må bra i v.13-14 igen så det hoppas jag på nu med.
Någon får gärna lägga till mig i listan. Sitter med paddan och det fungerar inte då. Har Bf 6 september.
Jag har varit en sån som inte går upp mycket alls under mina graviditeter. Har gått upp 9, 10 och 12 kg. Mår så dåligt i början att jag går ner en massa först och sen börjar jag gå upp runt v.20-25. Denna graviditet har jag gått ner 4 kg nu i v.13.
Oj vad längesen jag skrev här! Tiden rusar iväg känns det som. Är tillbaka på jobbet efter sju veckor hemma med illamående, från v.7 till v.15. Är i v.17 nu och endast två veckor kvar till rul Har ju varken gjort nåt vul eller kub-test så det blir första titten på den lille
Har planerat in min semester och haft samtal med chefen om föräldraledigheten. Har funderat massor kring den och vi har räknat här hemma och haft oss för jag vill veta hur länge jag kan tänkas kunna vara hemma. Vill ha kontroll och veta vad som ska hända, hur och när typ