Inlägg från: Lagombutwhy |Visa alla inlägg
  • Lagombutwhy

Gravidtråd för oss som är över 35

Håller med övriga, åk in o kolla så du blir lugn om inte annat! Jag hade hade gjort det direkt (jag har också blödningar) men jag är bara i v4+4 så det skulle inte vara ngn idé.

Lycka till! <3

• Lagombutwhy

Håller med övriga, åk in o kolla så du blir lugn om inte annat! Jag hade hade gjort det direkt (jag har också blödningar) men jag är bara i v4+4 så det skulle inte vara ngn idé.

Lycka till! <3

• Lagombutwhy

Så ledsen för din skull Singoalla78! :( Skickar varma kramar o hoppas att de närmaste dagarna går fort så att ni kan sörja o sedan gå vidare. Sköt om dig <3

• Lagombutwhy

Kaa76: Fy vad jobbigt med strul i förhållandet när man är gravid! Största oron känner jag med att skaffa fler barn när man har mycket redan som det är :-/

Är det definitivt tror du? Skönt då att dina äldre barn är så pass stora (lika som mina två äldsta).. Varmt lycka till!

• Lagombutwhy

Sessan78, lider med dig! Har liksom flera andra här i tråden erfarenhet av denna äckelsjukdom inom närmsta familjen. Inget man önskar sin värsta fiende. Ta reda på så mycket ni bara kan om den variant din mamma drabbats av. Kräv åsikter fr andra läkare. Lita inte blint på vad läkarna säger, de har inte alltid rätt! Viktigast att stå på sig såhär i början.. Håller tummarna att allt går bra för er <3

• Lagombutwhy

Myc, vet inget mer ännu. Ska lämna blodprov imorgon o sedan nytt vul tis morgon. Först då får jag besked om huruvida ngt växer där inne.. Har börjat må fruktansvärt illa, skitjobbigt! Dock inte mer blödningar.

• Lagombutwhy

NEJ Plopp! :( Så fruktansvärt för er, så himla ledsen för din skull! Vet läkarna hur det kunde hända? Skickar många varma styrkekramar <3

Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35