Gravidtråd för oss som är över 35
Hej på er hoppar gärna in här om det är ok? Blir 38 i april och plussade idag med nr 4. Blir en Septemberbebis denna gången
Hej på er hoppar gärna in här om det är ok? Blir 38 i april och plussade idag med nr 4. Blir en Septemberbebis denna gången
Hm, misstänker att det är mf på g här
Ska på vul på onsdag så får det isf bekräftat då... Känns lite tråkigt faktiskt
God kväll. Slutat blöda men har ont i magen fortfarande och bak i ländryggen. Imorgon runt halv 10 får jag iaf veta hur det ligger till.
Ska försöka sova lite mer inatt så man är mänsklig imorgon. Sov så dåligt inatt
Håll tummarna för ett bra vul iaf
God natt på er
Hej
Det fanns ett litet pickande hjärta på vul idag dock var jag inte så långt gången som jag trodde utan 1 v mindre så är i 6+4 ist. Detta beror på min långa cykel
Blödningarna beror antagligen på känsliga slemhinnor och var inget att oroa sig över.
Skönt att få veta iaf och tack för alla tummar
Livsmedelsverket har gått ut med nån varning ang ökade fall med listeria. Så vi gravida får hålla koll på vad vi äter nu. Finns en lista på deras sida med
Gah vad jag är dålig på att klottra här men känns som jag är i nån koma. Trött och noll hjärnfunktion :-/ samtidigt som jag är i nån neutral bubbla ang bebisen i magen. Kanske beror på de blödningar jag hade men vågar inte känna något denna gången förrens jag vet att den lever vid kub och att allt verkar ok då. Nån mer som känt såhär?