Inlägg från: Annette79 |Visa alla inlägg
  • Annette79

Gravidtråd för oss som är över 35

Hej :)

Här vill jag oxå vara med! Är 35 år och väntar mitt fjärde barn som beräknas komma 25/3 på min 15-årings födelsedag :))) Dubbel glädje <3

Grattis till er som fått era små mirakel, så mysigt att läsa :)

Grattis Plopp till tvillingar <3 Kommer ihåg dig från förut, så glad för din skull :)

Har RUL om knappt två veckor, Gud så jag längtar!!

• Annette79
    meliess skrev 2014-10-12 15:22:18 följande:

Jag vill bara fråga alla er som är över 40 och skaffar barn. Varför?

Tycker att det är en väldigt dum fråga... Vad tror du skiljer någon som fyllt 40 år resp 30år el 20år som vill ha barn?? Nä precis, absolut ingenting!! Alla lever vi våra liv på våra egna olika sätt, vissa väljer att skaffa barn "tidigt" och vissa väljer att skaffa barn "sent" och vissa väljer att göra både och och inget utav det!! Tycker din fråga samt kommentaren du skrev tidigare till kvinnan som tyvärr fått missfall är riktigt osmakliga!!
  • Annette79
    tjallamallan skrev 2014-10-20 20:34:50 följande:

Måste bara fråga vad du meliess har i denna tråden att göra?? Den riktar sig ju faktiskt till blivande mödrar över 35, något som du verkar ha stora problem med... Lägg din energi på annat istället och låt oss som väntar barn få glädjas åt det.

Kunde inte sagt det bättre själv!! Sen är det ju så att dessa människor som håller på så här oftast fortsätter ju mer man "göder" dom så vi borde nonchalera hennes inlägg så tröttnar hon säkert!
  • Annette79

Grattis till alla er som fått era små underverk <3 Längtar såååå mycket nu, tur att det är jul snart så man kan fokusera på annat :))

• Annette79
    M39 skrev 2014-11-28 13:32:21 följande:

25/11 kl 04.59 så kom vår prins till världen smile1.gif

Grattis till prinsen :)
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35