Inlägg från: Saga09 |Visa alla inlägg
  • Saga09

Gravidtråd för oss som är över 35

Får man hänga på här?

Jag är 38 och väntar mitt 3:e barn ( beräknad 19/12). Har en dotter som blir 5 nu i september samt en son som blev 1 år nu i juli. Enligt RUL väntar vi nu en liten tjej till :)

• Saga09
    Aftonstjärna skrev 2014-08-10 08:10:30 följande:
    Välkommen och grattis till bebben! Inte långt kvar för dej!
    bf 23 oktober
    Tack så mycket :)

Det har gått så galet fort denna gång.. med en 1 åring hemma har jag fullt upp ;)
  • Saga09
    DragonWoman skrev 2014-08-12 23:45:48 följande:

Hej flickor smile1.gif

Måste fråga er lite ang viktuppgång. Hur mycket har ni eller gick ni upp nu? Jag har bara gått upp 5 kg. Känns lite? Min sk bm har ingen koll på nått så frågar här ist smile5.gif

Marco 001027 Marcus 061112 Malva 130426 Bebis bf 0929
    Jag har gått upp ca 25 kg under bägge muna graviditeter.. Kilona rann inte av enkelt utan tog väl en 10 månader att få bort.

Har nu gått upp 7 kg i vecka 22
  • Saga09

Jag är nåt så fruktansvärt trött :( järnvärdet är bra så behöver inte något tillskott där. Vaknar trött, blir liksom aldrig pigg. Somnar på soffan titt som tätt - framåt eftermiddagen är det så hemskt att jag bara vill gråta :( nån som upplevt det såhär kämpigt?

• Saga09

Hejsan :)

Tror jag skrev här för länge sen ( on jag nu inte blandar ihop allt )

Är 38 och väntar mitt 3:e barn som kommer 11 december. Har haft en allt annat än rolig graviditet som nu verkar avslutas med depression och foglossning :( vet inte im jag längtar tills bebisen är ute eller inte...

• Saga09
    PoL skrev 2014-10-13 20:35:08 följande:
    Åh, vad ledsamt med en så tuff graviditet... Hoppas att tiden går riktigt fort för dig nu den sista biten!
    Ja alltså det känns lite jobbigt. Ska träffa en psykolog om en vecka ( har fått vänta 6 veckor på en tid bara ). Går in i vecka 32 på lördag och bebis kommer i 38+5 om den inte kommer tidigare
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35