Gravidtråd för oss som är över 35
Välkommen Kajsamupp! Jag är 35 och gravid med mitt första barn. Sambon har en dotter sedan tidigare. Är i v 15 (14+5) idag. Tog ett tag för oss att bli gravida men har aldrig fått missfall än så länge...
Välkommen Kajsamupp! Jag är 35 och gravid med mitt första barn. Sambon har en dotter sedan tidigare. Är i v 15 (14+5) idag. Tog ett tag för oss att bli gravida men har aldrig fått missfall än så länge...
Grattis Sessan! Så skönt med bra siffror!
Lycka till på RUL idag Insanejane!
Här har det varit flitigt skrivande sista dagarna Både bra och ledsamma saker ser jag... Beklagar sorgen Kajsamupp
Själv har jag senaste veckan varit mer eller mindre liggande pga en ihållande huvudvärk. Den går aldrig över Var till läkare som tog prover och allt ser jättebra ut, så han säger att det är hormonellt och kan komma i den här tiden på graviditeten. Blev ordinerad vila i kombination med lugna promenader... Ska tydligen gå över men svårt att säga om det tar en vecka eller en månad... Håller tummarna för snart!!! Någon annan som varit med om det?
Har fått tid för RUL nu 14 februari, alla hjärtans dag
Längtar!
Gjorde du ul före blodprovet? Varför tog dom det isf inte samtidigt? Annars brukar man oftast göra det innan... Sen så sa de till mig att det är för sent att göra ul när man passerat 13+6, för mätningen av vätskespalten skull, och att värdena på blodprovet blir mer tillförlitliga om man tar dem runt v 10-11... Jag fick svar på 3 vardagar på mina blodprover... Låter konstigt att det skulle ta så lång tid... Hoppas du får ett bra resultat!!!