Gravidtråd för oss som är över 35

Härligt att läsa era senaste inlägg
Jag gick in i v20 i lördags och precis som jag misstänkte har magen blivit otroligt mycket mer synlig sen de goda nyheterna jag fick på Rul!! Min 7-åring har börjat krama o pussa på bebismagen, sån kärlek! Trodde inte min 2-åring förstod detta men igår lyfte han upp min tröja o sa Bebis till magen, så kanske han är ju ovanligt smart
Jag hoppas få kryckor snart för att minska belastningen på mina onda fogar, och väntar på att få ett läkarsamtal för att få råd ang ks vs vaginal fl. Har ju tyvärr ff men efter sfinkterrupturen jag fick för två år sen så det lutar nog åt ks...
Ha en fin dag allihop!
Jag blev mormor i natt och har själv 6 veckor kvar tills barnbarnets moster föds. Lyckan är total.
Lycka till på Rul, Irmeline o India!
Dragonwoman: fin bebismage
Kaa: du har det onekligen tufft.. Hoppas det ordnar sig och att du kan få fokusera det på positiva du har!
Härligt Irmeline!! Vad skönt att du kan slappna av nu
India: håller tummarna, det går säkert bra imorn!
Chansar lite o frågar om det är nån som kan tipsa om studier under f-ledighet? Jag behöver en riktig light-variant så att barnen får mer än 15 tim barnomsorg. Kommer vara mosig i huvudet o inte prestera särskilt, så det behöver vara nåt riktigt enkelt o mer för syns skull
Går in i v13 idag på självaste 40-årsdagen..grattis till mig själv dubbelt upp :)
M39: vilken härlig känsla att få se bebben