Inlägg från: PoL |Visa alla inlägg
  • PoL

Gravidtråd för oss som är över 35

Sessan78 skrev 2014-05-09 12:24:38 följande:
    Nu blev jag nyfiken! Vad var det för behandling du fick då? smile1.gif
    Jo, efter fl släppte inte foglossningen. Efter ett års sjukgymnastik kunde jag ff inte gå längre än ett par kvarter utan att få hemskt ont. Då tipsade en mammakompis om en lokal naprapat som även är utbildad sjuksköterska, så jag fick behandling av henne 2 lr 3 ggr o sen vände det!!
  • PoL
    Aftonstjärna skrev 2014-05-10 08:24:16 följande:
    Det är fantastiskt vad de kan göra! jag fick akut ryggskott när min kille var 2-3 månader och gick då till en naprapat som trollade bort det på en gång, det var så skönt! Jag frågade om hon ville följa med mej hem Skrattande 
    bf 23/10
    Härligt! Hihi visst hade det varit härligt med en egen naprapat i hemmet
  • PoL

Härligt att läsa era senaste inlägg

Jag gick in i v20 i lördags och precis som jag misstänkte har magen blivit otroligt mycket mer synlig sen de goda nyheterna jag fick på Rul!! Min 7-åring har börjat krama o pussa på bebismagen, sån kärlek! Trodde inte min 2-åring förstod detta men igår lyfte han upp min tröja o sa Bebis till magen, så kanske han är ju ovanligt smart

Jag hoppas få kryckor snart för att minska belastningen på mina onda fogar, och väntar på att få ett läkarsamtal för att få råd ang ks vs vaginal fl. Har ju tyvärr ff men efter sfinkterrupturen jag fick för två år sen så det lutar nog åt ks...

Ha en fin dag allihop!

• PoL
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-05-12 10:08:00 följande:

Jag blev mormor i natt och har själv 6 veckor kvar tills barnbarnets moster föds. Lyckan är total.

Grattis!
  • PoL

Dragonwoman: fin bebismage

Kaa: du har det onekligen tufft.. Hoppas det ordnar sig och att du kan få fokusera det på positiva du har!

• PoL

Härligt Irmeline!! Vad skönt att du kan slappna av nu

India: håller tummarna, det går säkert bra imorn!

• PoL

Chansar lite o frågar om det är nån som kan tipsa om studier under f-ledighet? Jag behöver en riktig light-variant så att barnen får mer än 15 tim barnomsorg. Kommer vara mosig i huvudet o inte prestera särskilt, så det behöver vara nåt riktigt enkelt o mer för syns skull

• PoL
    Lagombutwhy skrev 2014-05-14 09:05:15 följande:

Går in i v13 idag på självaste 40-årsdagen..grattis till mig själv dubbelt upp :)

Åh, stort grattis!
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35