Gravidtråd för oss som är över 35
Här händer det saker !
Grattis Mallan! Hur gick fl och hur stor är underverket? Berätta gärna mer när du orkar
Sessan, hur går det för dig?
Scarlett, snart snart snart är det din tur!
Här händer det saker !
Grattis Mallan! Hur gick fl och hur stor är underverket? Berätta gärna mer när du orkar
Sessan, hur går det för dig?
Scarlett, snart snart snart är det din tur!
Mallan: vad lyckat! Bebisen låter helt perfekt
Aftonstjärna: vilken härlig historia <3
Scarlett: wiiieee så spännande!!
Eget: besök hos Bm imorn för kontroll, båda mina barn får följa med så det blir spännande att se hur det går det är första gg de är med, jag brukar planera in besöken hos bm då de är på barnomsorgen då jag inte vill riskera att de är med om man upptäcker nåt fel. Fast nu är det semester så då får de helt enkelt följa med. Om jag följer mönstret bör sf-måttet vara 29-30 eftersom jag närmar mig v30.
Jo, har jag berättat att jag fått datum för kejsarsnittet?! 30/9! Känns ju alldeles för snart
100 dagar kvar till bf har jag idag! Tänk att vi ska få en bebis igen, det är 9 år sedan sist! Slogs riktigt av tanken när jag fick se bilder av svågerns nyfödda idag. Pirrigt och spännande!
Oj, här händer det ju en massa! Grattis ni som fått era bebisar! Själv så sitter jag här, mitt i natten med min lilla två veckors som är nyammad och funderar på om hon sover djupt nog för att jag ska kunna lägga henne ifrån mig... Sover hon inte tillräckligt djupt är det bara att börja om från början med amningen, så frågan är, ska jag chansa eller inte?
Fick en liten flicka den 7/7. Allt gick bra.
Kajsamupp: tufft med vattkoppor i värmen! Hoppas det iaf är en lindrigare sväng.
Scarlett: förstår att det känns segt, men snart är du framme vid målet!
Maramina: åh, klart det kan bli jättefrustrerande med! Hoppas du fått ta igen lite sömn under dagen.
Eget: allt ok vid bm-besöket idag som jag misstänkte var sf-måttet 30, så jag ligger på toppen av den övre kurvan. Men jag får stora barn, så det känns rimligt
Pol- Ja, igår tänkte vi att det nog var en lugnare variant av vattkoppor, men idag har det eskalerat, åt fel håll. Vattkoppor överallt, stora blemmor på ryggen som gör ont och kliar något förfärligt. Gråt och gnäll hela dagen känns det som. Stackarn, och inte kan vi göra så mkt heller, det vi provat ger inte direkt ngn lindring