Inlägg från: PoL |Visa alla inlägg
  • PoL

Gravidtråd för oss som är över 35

Emjh: nu kommer vi nog alla kolla lite oftare i tråden för att se hur det går för er, hoppas bebisen kommer snart

• PoL
    emjh skrev 2014-09-25 09:55:07 följande:

Gah, fortfarande inget. Rynkar på näsan

Går hela dagarna med värkar, sen stannar de av mot kvällen. Jag ger upp och ställer in mig på att gå över tiden i stället. Skruttunge. Skrattande

Busbebis
  • PoL

Pjuuuh! Här borrar sig bebisen neråt. Påtagligt. Sd när jag rör mig. Kan säga att varje steg kändes när jag var iväg med lillen till fsk nyss...

Emjh: aaaj! Förstår hur ont det måtte gjort

Kajsamupp: ser fram mot bild

• PoL

Lexa78: grattis till graviditeten och välkommen! Jag väntar mitt 3e barn o måste säga att varje graviditet har varit unik

India & emjh: wow, här händer det spännande saker!!!!!!! Wiieee! Bebisdax

Knytet: hoppas iaf att du slipper en kaxig 7-åring som muttrar nåt i stil med 'är du trött nu igen' när du måste sätta dig o vila i soffan... Klart att en 7-åring inte kan förstå hur tungt det är i v39 och med foglossning på det, men ändå

Ses på inskrivningen på måndag hihi

• PoL
    Knytet skrev 2014-09-26 20:09:09 följande:

PoL, ja det slipper jag förstås, haha. Fast min 20 månaders har inte jättemycket förståelse heller. Han kör ganska bra med mig för o va så liten.
    Ja vi ses på måndag smile1.gif

Näää, tycker du får ta och prata lite allvar med honom

Nåväl. Nu sover barnen. Själv har jag mhja Alvedon, liggläge i soffan och lite choklad nu fått lite bättre läge i tillvaron
  • PoL

Stort grattis till prinsen, emjh!!!!!

Aftonstjärna: spännande - tänk om detta blir minstingen... Min bm tror att min bebis kommer ligga strax under 4kg. Isf blir det min minsting med syskon som vägt 4,1 (53 cm) och 4,8 (58 cm)

• PoL
    India skrev 2014-09-27 09:12:21 följande:

Igår kom min lilla busunge till världen i rasande takt. Från att vara öppen 3 cm och 2 cm tapp kvar var han ute på mindre än en timme. Sanslöst men det gick bra trots allt. Kram till er alla!

Åh, wow!! Grattis! Skönt att det gick bra trots att det gick så fort
Svar på tråden Gravidtråd för oss som är över 35