Gravidtråd för oss som är över 35
Ojdå, blomman försvann o det blev ett jäkla radavstånd :-/
Ojdå, blomman försvann o det blev ett jäkla radavstånd :-/
Någon här som gjort ringtestet? Jag läste precis i annan tråd om detta..testade förstås även på ngn av mina tidigare graviditeter :) Såg nu däremot att flera testat hur många barn/graviditeter de skulle få, och könet på dessa genom att hålla ringen i ett hårstrå över handleden istället för magen. Testade precis o jag är helt chockad!! Det stämmer på pricken! När jag håller ringen över magen pendlar den=pojke, den slutar heller inte pendla utan håller på tills jag tar bort den. När jag håller den över handleden (helt övertygad om att det måste vara rena tramset) cirklar den först (mf -96 men tydligen flicka), andra gången pendlar den (pojke-97), tredje gången pendlar den (pojke -98), fjärde gången cirklar den (flicka -02), femte gången pendlar den (abort -07 men tydligen pojke), sjätte gången cirklar den (flicka -08) och sjunde gången pendlar den (BF nov-14). Mellan varje cirkling/pendling stannar den för att sedan sätta igång igen, men efter 7:e rörelsen stannade den helt! Och detta är verkligen min sista grav! :) Hur häftigt som helst!! Och om allt går bra o denna bebis visar sig vara en kille är jag ivrig förespråkare hädanefter för ringtestet!
DragonWomen, stort grattis! Härligt att få veta att allt ser bra ut! :) Så söt spillevink på bilden, längtar till Nupp 19/5 så man får se liten! (Och bävar samtidigt för dåligt resultat..)
Grattis Lindsey :)
Fin kula DragonWoman :)
Går in i v13 idag på självaste 40-årsdagen..grattis till mig själv dubbelt upp :)
Åh man tackar! :) Snacka om att fiska efter grattisjälsningar hihi..
M39, häftigt!! :) Jag har Nupp ul på måndag..längtar o bävar! Har ju hört hjärtljud o känt buffar ett par dgr så jag vet att någon finns där o lever just nu, men återstår att se om filuren mår bra..
Håller tummarna för oss! :)
Persilja ska innehålla mycket järn! Bästa jag vet just nu är grovhackade tomater, grovhackad färsk basilika o persilja o massa smulad fetaost :) Supergott!