Gravidtråd för oss som är över 35

Grattis alla! Så skönt att ha sett sin lilla skatt.
Jag bokade RUL idag och behöver bara vänta till 28 april, jag var helt inställd på att få komma tidigast i mitten på maj så jag måste ha räknat fel. Jag har inte varit helt skärpt på sistone, skyller på mastodonthuvudvärken jag har varje dag...
Hittills går jag bara ner i vikt, varje dag visar vågen lite mindre. Beror nog på att jag mått så illa hittills.
Känns hur som helst skönt att de första 12 veckorna är över.
Jag är så trött på mig själv. Jag bara klagar, gnäller och är bitter och negativ. Fy tusan.
Jag behöver nog ha lite roligt. Jag har bara mig själv att skylla, men jag hittar aldrig på något skoj.
Nu har jag i alla fall en massa roligt att se fram emot i vår, och solen gör ju sitt till för att höja humöret.
Jag hade precis hämtat mig från en hemsk höst/vinter med panikångest och tom. hallucinationer (aldrig varit med om tidigare) när jag blev gravid efter nyår och sedan dess har jag varit galet trött.
Men nu ska jag försöka skärpa mig, jag har längtat så hett efter detta och borde sväva på rosa moln och är rätt besviken på mig själv för att jag är så här.
Förlåt för mitt gnäll men det är skönt bara att få skriva av sig.
Tack alla för stöttning! Guld värt med en grupp som denna!
Jag blir 37 i år, har en sjövild dotter på 2½ år och BF är den 28/9.
Beklagar verkligen allt tråkigt ni råkat ut för. Kramar.
Och grattis till er som fått fina besked och mår bra.
Jag måste flytta mitt RUL...
Maken ska på någon kurs den dagen och missar han den måste han till Tyskland i stället, så då flyttar jag hellre undersökningen. Men jag är inte glad.
Han får iaf ringa och boka ny tid, det är lika bra för jag har sällan något som kan krocka.
Förresten, ett tips vid ultraljud: filma! Det har ni kanske redan gjort. Vi gjorde det på RUL med Fia och jag vet inte hur många gånger vi såg den filmen sen.