Inlägg från: saraasse |Visa alla inlägg
  • saraasse

Kommer aldrig få det livet jag vill ha pga pojkvän :(

Om du...gud förlåter dig. Är otrogen så lämnar han väl antagligen dig då har han hjälpt dig genom de svåra att lämna!

Låter hemskt men är nog ett sätt som kanske funkar om han inte förlåter otrohet då

Kram

• saraasse
    Anonym (samma här) skrev 2013-11-07 17:04:57 följande:
    Jag sitter själv i en liknande situation. Jag kommer aldrig få mitt drömliv så länge jag är ihop med min sambo. Jag har ältat det här i flera ÅR, alltså nästan sen vi blev ihop. Helt galet! Jag VET liksom att det inte funkar, men jag får sån otrolig separationsångest så fort jag försöker lämna.

Nu har han dock gjort sitt sista misstag... som han inte vet att jag vet om. Jag ska flytta nästa vecka, finns liksom inte en enda chans att rädda nåt efter det här. Han tror att allt är som vanligt... tänkte faktiskt packa ihop alla mina saker när han är på jobbet och flytta det då, kanske är kvar med en väska när han kommer hem så jag kan säga hejdå. Men är lite rädd att jag dels inte ska hitta orken att gå ut genom dörren, dels att jag ska dra upp vad han gjort och han blir arg. Känns bättre att bara säga att vi båda vet att det inte funkar längre, det är ändå så trasigt nu vårt förhållande att jag inte tror att han kommer sätta sig på tvären.

Mitt tips är att inte dra ut på det som jag har gjort. Man blir bara mer och mer bitter ju längre ifrån sin dröm man kommer. Du har ju ändå knappt några saker där, få det gjort bara så du kan börja leva det liv du förtjänar!

Vad har han gjort?
Svar på tråden Kommer aldrig få det livet jag vill ha pga pojkvän :(