• helene 355

Ikea kök Lidingö eller Ståt off white

Vi ska byta köksluckor på vårat kök, bara nederskåp och hyllor upptill. Ingen av oss vet vilket vi vill ha eller vi har varsin favorit men ingen so är helt säker då båda gillar båda. Vi har:

* gjort gömma leksak i handen och bäst av tre, han vann.
     * leta upp första bilden på Ikea

när an söker på kök, jag vann.

Så vilket ska vi ta? tips och åsikter? 
    Knopparna är ju fula på båda bilderna men kul med mer åsikter.

Ståt

Lidingö

• Svar på tråden Ikea kök Lidingö eller Ståt off white
  • Kakmonster

Vi har lidingö i grått. Jättefint. Men utav dom två alt du väljer mellan gillar jag Ståt bättre..

• helene 355
    Kakmonster skrev 2013-11-08 18:16:37 följande:
    Vi har lidingö i grått. Jättefint. Men utav dom två alt du väljer mellan gillar jag Ståt bättre..
    ja vårat kök är inte allt förstort och inte så ljust vi skulle vilja ha så tyvörr är grått för mörkt, så den fick vi utesluta :)
  • Dragonfly

Lidingö.

Vi har liknande Ståt och jag hatar (hatar, hatar, hatar!) att göra rent i de där smala springorna. Önskar att någon berättat hur jäkligt städningen blir för mig innan vi köpte köket

(Men å andra sidan har jag en vän med likadant kök som mig och hon förstår inte alls min frustration.)

• Kakmonster
    helene 355 skrev 2013-11-08 18:37:08 följande:
    ja vårat kök är inte allt förstort och inte så ljust vi skulle vilja ha så tyvörr är grått för mörkt, så den fick vi utesluta :)
    Vårat kök är väldigt litet och mörkt (redan innan dom grå luckorna), men det blev bara supermysigt nu!
  • helene 355
    Kakmonster skrev 2013-11-08 20:30:24 följande:
    Vårat kök är väldigt litet och mörkt (redan innan dom grå luckorna), men det blev bara supermysigt nu!

jaha, du kan inte visa bild på erat kök?
  • Politisktinkorrekt

Vi har Ståt och jag säger som Dragonfly; helt jävla omöjligt att få rent i de smala springorna. Dessutom är mönstret"utanpåliggande", det sticker liksom ut en bit på luckorna vilket gör att det är lätt att det blir skavmärken på underskåpen. Jag ångrar verkligen att vi inte valde Lidingö.

• Alexi

Vi bytte till Lidingö för 4 år sedan och jag är fortfarande helnöjd. De luckorna ger en varm och fin känsla, Ståt tycker jag är kall och hård.

Svar på tråden Ikea kök Lidingö eller Ståt off white