Inlägg från: Anonym (synd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (synd)

Att stöna 'fel'

Så himla tråkigt att du känner såhär och att han sa sådär. Det är ju absolut inget du ska ens fundera över. Jag själv måste också låta mycket när jag har sex, det är en del av att slappna av och får jag inte det så kan det lika gärna vara. Hur länge har det varit såhär?

• Anonym (synd)
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:14:00 följande:
    Det låter ju som något man skulle kunna prova (speciellt det där med hörlurar så jag själv inte hör). nu har det ju gått så pass att jag inte kan stöna inför mig själv, så tror spärren ligger likadant för att göra det inför honom (eftersom jag annars över lag är så pass trygg med honom).

får väl börja sakta men säkert ta mig tillbaka till 'vanlig fysisk kontakt' med honom innan det här provas dock.
    Har verkligen kört in mig i 'mussla-tillstånd'.

Fler tips/förslag tas tacksamt emot <3
    Jag tror att ni måste slappna av och komma nära varandra igen. Efter min förlossning så slöt jag mig väldigt mycket och tyckte sex blev ganska jobbigt. Men det krävdes ett par gånger när bara skrattade oss mer eller mindre igenom sexet och det blev inte så jäkla skönt och perfekt men kul och mysigt. Skulle du kunna försöka skratta åt det och gå vidare? Sex ska ju vara kul! Typ "ja, jag låter som en porrfil och fy tusan vad bra och roligt det är - nu kör vi!". Glad
  • Anonym (synd)
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:29:06 följande:
    Jo, låter inte som jag löser det genom att komma längre ifrån honom (och någon annan som allt är nu vill jag inte ha).

känns dock svårt att 'skratta åt' att han gjorde sig lustig över mig. Känns som jag behöver få en ordentlig förklaring ifrån hans sida för att kunna 'förlåta och släppa/glömma'...
    Borde iofs ha fått den ordentliga förklaringen för länge sen antar jag.
    Han kanske helt enkelt inte har någon förklaring. Ibland säger man saker som man inte vet varför, har hänt mig också. Att man överdriver och tar upp saker man kanske inte tänkt ta upp bara för att.. ja, inte fan vet jag, men man kanske inte menar att det ska bli en stor sak av det. Han gjorde sig lustig över dig och det är inget att skratta åt. Men, tråkigt att något han sa ska förstöra ditt sexliv. Jag menade mer att du kan skratta åt situationen att du låter som en porrfilm, att tillåta dig själv låta under sexet och inte se det så seriöst. Utan mer tycka att det är kul! Mer så jag menade. 
Svar på tråden Att stöna 'fel'