• engdahl

Att stöna 'fel'

Anonym (Heja stön) skrev 2013-11-09 20:24:08 följande:

Men om du ser det såhär: tror du inte att han berättade hur du lät bara för att han var stolt över att han fick dig att låta så? Det är ju sexigt och coolt med stön! Tror många många många hade önskat att sina flickvännen och fruar lät mer i sängen, för att inte tala om män som allt för ofta är tysta. Man vill ju höra när ens älskare har det skönt så man kan fortsätta det man håller på med :)

Om du visste hur många män som älskar att höra en kvinna stöna rejält i sängen. Jag tycker att hans beskrivning verkligen låter positiv - sexig, gulligt, härligt, häftigt och coolt på samma gång.

Jag blir ledsen när jag hör hur detta förstört sexupplevelsen, för er, för dig. Jag tror att du verkligen måste försöka komma förbi detta.

Kan du kanske ladda ner lite japansk porr, kanske rent av hentaiporr och sätta på dig hörlurar/eller ha på högtalaren med ganska högt ljud och sen bara smeka dig själv, slappna av och bara låta dina stön blandas med porrklippens kåtljud och sen bara fortsätter du till du kommer.

Sen får du steget
  • engdahl

Sen får du steg för steg ta dig tillbaka. Han får slicka dig och du måste då lita på att du låter underbart och försöka slappna av. Sen likadant när ni har sex.

• engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 20:40:21 följande:

Problemet är väl just att JAG Inte finner det som en minsta lilla typ av komplimang - och förklarat från min killes sida så vad det inte 'tänkt som en komplimang' utan det var just ett sätt "att göra sig lustig" över det.

Så han har sagt att han ville göra sig lustig över dig?

Jag förstår att detta har sårat dig djupt.

Kanske du behöver träffa någon professionell människa - en kbt:are till exempel. Har du övervägt det?

Om du skäms för att du låter ungefär som i hentaiporr och inte vill låta så men ändå gör det ... ja, då är det ju mer komplicerat ... men det måste ju börja med att du accepterar hur du låter och att du blir stolt över det och dig själv, oavsett om det låter som en p-rulle eller inte.

Jag är säker på att du låter härlig i sängen. Men hur du kan komma över detta och lära dig att tro på dig själv sexuellt igen och komma förbi det din kille sa vet jag inte riktigt, men kanske utomstående hjälp vore nödvändig om du själv inte klarar av att lära dig att "bli normal" igen, det vill säga vara som du var förut.
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:01:21 följande:
    Det har varit väldigt mycket 'fram och tillbaka' från hans sida, varför/hur/vad som menades med det hela. Känns nästan att han själv inte ens vet varför han sa det. Jag vet inte om det är sant eller inte.
    Jag är ju inte döv, och tycker inte jag låter SÅ mycket. (jag låter - absolut, men inte 'som en porrstjärna' som man uttrycker det)

Jag har övervägt kbt, men helst skulle jag ju just vilja lösa det 'på egen hand' eller ihop med min kille.
    Men hur?
    Känns vilset och - ja, hjälplöst.

Jag tror inte han 'gjorde sig lustig över det' för att såra mig - det var väl från början inte ens tänkt jag skulle se det (annan historia). Känns lite som en 'tanklöst sagd grej' - men det satte sig så mycket djupare.
    En stor del av mig vill ju bara rycka på axlarna så här långt efteråt - men när det väl kommer till kritan, kan jag inte stöna, blir ledsen, skäms och vill inte röra vid mig själv mer.
    Om du ska lösa det själv, så har jag bara två tips:

1) Han måste kåta upp dig så mycket att du inte orkar stå emot, att din kropp kör över din blockerade hjärna och du bara släpper loss och låter och kommer. Klarar han av att göra dig då kåt - och tror du att du kan pressa ner skämsgrinden såpass att du vågar börja stöna igen?

2) Sätt på musik i hörlurarna och låt honom slicka dig tills du inte kan stå emot och börjar stöna och kommer. Skulle det fungera?
  • engdahl
    Anonym (Namnanalfabet) skrev 2013-11-09 20:57:47 följande:

När du skriver stöna fel tänker jag på gången då jag sa Åhh Jenny istället för Åhh Kristin (som jag då hade sex med). Det blev lite att förklara även om jag inte varit otrogen eller så. Lite off topic men det bjuder jag på ikväll. :)

Haha, inte så lätt att förklara...! :D

Vad gjorde din partner?

Hur kunde du förklara (bort) det?
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 20:38:30 följande:
    Jag är en person som både tidigare kunnat titta på porr och däri har även hentai varit en del. Men jag personligen vill inte bli jämförd med porr (eller hentai). Jag låter inte som tjejerna i porrfilmer, (enligt mig själv) inte som de i en hentai heller.

Jag känner mig bara förnedrad och har efteråt inte ens kunnat titta på hentai eller porr med asiatiska tjejer pga att jag hör dem och just känner 'så där vill jag inte låta', inte så överdrivet mycket, inte så 'pipigt' (svårt att förklara)
    Överlag slutat titta nu eftersom jag ändå inte kan få ut full njutning själv.

Det har alltid varit ok - och visst har jag tänt på det när jag sett/hört -när det är någon annan. Men när jag fick höra att 'jag var likadan'.
    Jag blir bara jätteledsen av tanken.

Jag är på riktigt, och jag vill inte bli jämförd med porr/hentai.
    Jag förstår att du inte vill bli jämförd med porr, men en kvinna som stönar i ens egen säng och som man vet stönar tack vare mina insatser - hon är ju 100 procent upphetsande, oavsett om hon liknar hentaiporr eller en tysk p-rulle eller Fäbodjäntan ;)

Jag kollade på lite hentaiporr nyss och jag tycker enbart att stönen låter uppkåtande. Jag hoppas att du kan komma över detta.
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:14:00 följande:
    Det låter ju som något man skulle kunna prova (speciellt det där med hörlurar så jag själv inte hör). nu har det ju gått så pass att jag inte kan stöna inför mig själv, så tror spärren ligger likadant för att göra det inför honom (eftersom jag annars över lag är så pass trygg med honom).

får väl börja sakta men säkert ta mig tillbaka till 'vanlig fysisk kontakt' med honom innan det här provas dock.
    Har verkligen kört in mig i 'mussla-tillstånd'.

Fler tips/förslag tas tacksamt emot <3
    Bra om du vågar prova :)

Kan ni inte bara börja med att sitta och titta på en film och han håller om dig?

Och så kelas lite när ni vaknar på morgonen?

Och så får han börja uppvakta dig - dejta dig och ta dig till café, film, middag, dans (då måste ni ju hålla i varandra), weekend med hotell nånstans, blommor, choklad, smycken, sexiga underkläder ... han måste börja kämpa lite för att vinna tillbaka dig ...

Och du får onani- och orgasmträna på egen hand med mysig musik i lurarna :)
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:45:07 följande:
    Jo, det låter som vi får börja från början - komma nära varandra igen och se om vi kan bygga upp förtroendet på nytt så jag kan slappna och och 'inte tänka på det'.

Tack för alla råd
    Jag hoppas att det ordnar sig för dig.

Kram
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 22:00:47 följande:
    Efteråt har jag ju frågat om det besvärat honom (Eftersom han tog det på tal med någon annan) och han säger att det inte besvärar honom och att han tycker om att jag låter. Känns dock alltid som ett 'men' fattas efter han sagt det. Som att det är något mer han inte säger.

Kanske jag som är fruktansvärt envis (antagligen för det sårade mig så rejält) men när han säger det nu i efterhand känns det mest som att han säger det "bara för att" och inte för att "det är så".
    Det hjälper mig inte eftersom - hade han gillat det, hade han väl inte gjort sig lustig över det?
    Jag förstår att du vill att det när han säger att han gillar att du stönar och hur du stönar ska kännas som att han säger det ärligt och direkt från hjärtat.

Detta måste han leverera till dig.

Han kan ju ha sagt det bara för att låta cool, bara för att ro hem en billig poäng. Det var kanske tanklöst men det är ju inte alltid man menar allt man säger, framför allt inte när man (försöker) skämta.
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 22:11:15 följande:
    det hade nog underlättat för mig om han om så är fallet bara kunde erkänna det.
    "jag sa det för att impa på den jag pratade med (Varför ska han impa på en annan tjej? - vill jag ens veta)"

Då hade jag ju i alla fall vetat att 'problemet' inte ligger hos mig.
    Som du själv skrev så är det nog dags att du pratar med honom och ser till att reda ut de olika detaljerna en gång för alla.
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-10 13:26:21 följande:

Igårkväll pratade jag med min kille om det när han kom hem från jobbet.

Han vet inte varför han berättade det för personen.
    Han menar att 'hentaiserie' var för att överdriva - men han vet inte varför han skulle överdriva om saken.
    Han säger att han tycker om hur jag låter.

Antar det är dags att försöka köpa att det bara var något skit han kastade ur sig - riktigt fult och vidrigt misstag men visst - ett misstag?

Ja, du får konstatera att folk ibland gör dumma saker utan tanke eller förklaring.

Försök nu att glömma och gå vidare och lär dig slappna av så att du kan lära dig att komma igen - med hjälp av hörlurar, dejting och avslappning om det behövs. Eller så funkar det i alla fall nu när du gått till botten med det som finns att säga.

Lycka till! Och uppdatera gärna när du fått orgasmerna att komma (!) igen... ;)
Svar på tråden Att stöna 'fel'