• Anonym (hentai-serien)

Att stöna 'fel'

Hej
    Jag... vet inte vart jag ska vända mig, så det här forumet får åter igen bli en trogen kanal för råd.

Jag och min kille - vi har ett bra förhållande, kan prata med varandra.
    Men vi fick ett problem, som helt plötsligt blåstes upp och jag vet inte vad som hände.

Från början.
    Han hade 'gjort sig lite lustig' över hur jag låter i sängen med en helt främmande människa han precis lärt känna via nätet. Han hade beskrivit det som att 'hon låter som en hel hentaiserie' (För er som inte vet vad Hentai är - det är tecknad porr, ursprungligen ifrån japan).

Jag har i tidigare förhållanden hört att jag har väldigt mycket ljusare röst i sängen än normala fall - någon har sagt jag låter 'som en asiat' men visst. Jag har ljus röst - inget fel med det väl.

Men, att bli beskriven som en hel hentaiserie (tror man kan jämföra det med att 'låta som en hel bunt porrfilmer')
    Jag blev väldigt ledsen när jag fick se det och kände mig just förnedrad.
    Men vi kan prata om allt - så vi pratade om det, jag fick förklaring att han inte alls har något emot att jag låter mycket i sängen. Men aldrig en förklaring att 'det inte var så illa som han beskrev det'.

Det plågade mig en period, jag ville inte ha sex, kände mig sårad och ville helt enkelt inte stöna/inte ha sex.
    Det släppte efter ett tag, sexet kom igång igen, det var bra.
    Men hela tiden har det varit i bakhuvudet att jag måste tänka mig för och inte 'låta så mycket'.

Till slut tappade jag all lust. Jag kan inte slappna av och njuta av sexet om jag måste ligga och tänka mig för hela tiden - kan inte komma eftersom jag inte slappnar av.
    Till slut kändes det som jag bara hade sex för hans skull. Så jag slutade helt.
    Vi har pga detta fått en relation som inte håller, jag går hela tiden och är ledsen och sårad.

Nu har det blivit så illa att jag inte ens kan onanera, så fort jag känner att det är skönt, jag vill slappna av ytterligare och få komma - då jag börjar stöna. Då påminns jag om vilken hentaiserie jag låter som. Och all lust är bortblåst och jag känner mig bara ledsen och förnedrad över mig själv.
    Jag skäms och kan inte ens röra mig själv längre. Har totalt dragit ihop mig och vill inte ens ha kramar eller något fysisk kontakt med någon annan eller mig själv.

Min kille är ledsen han fått mig att må såhär, han ber om ursäkt, han säger det' inte var så han menade'. Men känslan försvinner inte, och har blivit värre.

Vad kan jag/vi göra?

• Svar på tråden Att stöna 'fel'
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 20:40:21 följande:

Problemet är väl just att JAG Inte finner det som en minsta lilla typ av komplimang - och förklarat från min killes sida så vad det inte 'tänkt som en komplimang' utan det var just ett sätt "att göra sig lustig" över det.

Så han har sagt att han ville göra sig lustig över dig?

Jag förstår att detta har sårat dig djupt.

Kanske du behöver träffa någon professionell människa - en kbt:are till exempel. Har du övervägt det?

Om du skäms för att du låter ungefär som i hentaiporr och inte vill låta så men ändå gör det ... ja, då är det ju mer komplicerat ... men det måste ju börja med att du accepterar hur du låter och att du blir stolt över det och dig själv, oavsett om det låter som en p-rulle eller inte.

Jag är säker på att du låter härlig i sängen. Men hur du kan komma över detta och lära dig att tro på dig själv sexuellt igen och komma förbi det din kille sa vet jag inte riktigt, men kanske utomstående hjälp vore nödvändig om du själv inte klarar av att lära dig att "bli normal" igen, det vill säga vara som du var förut.
  • Severus
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 20:40:21 följande:
    Problemet är väl just att JAG Inte finner det som en minsta lilla typ av komplimang - och förklarat från min killes sida så vad det inte 'tänkt som en komplimang' utan det var just ett sätt "att göra sig lustig" över det.

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (Namnanalfabet)

När du skriver stöna fel tänker jag på gången då jag sa Åhh Jenny istället för Åhh Kristin (som jag då hade sex med). Det blev lite att förklara även om jag inte varit otrogen eller så. Lite off topic men det bjuder jag på ikväll. :)

• Anonym (hentai-serien)
    engdahl skrev 2013-11-09 20:51:47 följande:
    Så han har sagt att han ville göra sig lustig över dig?
    Jag förstår att detta har sårat dig djupt.

Kanske du behöver träffa någon professionell människa - en kbt:are till exempel. Har du övervägt det?

Om du skäms för att du låter ungefär som i hentaiporr och inte vill låta så men ändå gör det ... ja, då är det ju mer komplicerat ... men det måste ju börja med att du accepterar hur du låter och att du blir stolt över det och dig själv, oavsett om det låter som en p-rulle eller inte.

Jag är säker på att du låter härlig i sängen. Men hur du kan komma över detta och lära dig att tro på dig själv sexuellt igen och komma förbi det din kille sa vet jag inte riktigt, men kanske utomstående hjälp vore nödvändig om du själv inte klarar av att lära dig att "bli normal" igen, det vill säga vara som du var förut.
    Det har varit väldigt mycket 'fram och tillbaka' från hans sida, varför/hur/vad som menades med det hela. Känns nästan att han själv inte ens vet varför han sa det. Jag vet inte om det är sant eller inte.
    Jag är ju inte döv, och tycker inte jag låter SÅ mycket. (jag låter - absolut, men inte 'som en porrstjärna' som man uttrycker det)

Jag har övervägt kbt, men helst skulle jag ju just vilja lösa det 'på egen hand' eller ihop med min kille.
    Men hur?
    Känns vilset och - ja, hjälplöst.

Jag tror inte han 'gjorde sig lustig över det' för att såra mig - det var väl från början inte ens tänkt jag skulle se det (annan historia). Känns lite som en 'tanklöst sagd grej' - men det satte sig så mycket djupare.
    En stor del av mig vill ju bara rycka på axlarna så här långt efteråt - men när det väl kommer till kritan, kan jag inte stöna, blir ledsen, skäms och vill inte röra vid mig själv mer.
  • Anonym (hentai-serien)
    Anonym (Namnanalfabet) skrev 2013-11-09 20:57:47 följande:
    När du skriver stöna fel tänker jag på gången då jag sa Åhh Jenny istället för Åhh Kristin (som jag då hade sex med). Det blev lite att förklara även om jag inte varit otrogen eller så. Lite off topic men det bjuder jag på ikväll. :)
    :) Tack du delar med dig (Det muntrar upp lite att få fnissa åt andras misstag), jag har själv varit nära - av ren tankspriddhet att säga fel :)
    'alltid ska man tänka på något' ^^
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:01:21 följande:
    Det har varit väldigt mycket 'fram och tillbaka' från hans sida, varför/hur/vad som menades med det hela. Känns nästan att han själv inte ens vet varför han sa det. Jag vet inte om det är sant eller inte.
    Jag är ju inte döv, och tycker inte jag låter SÅ mycket. (jag låter - absolut, men inte 'som en porrstjärna' som man uttrycker det)

Jag har övervägt kbt, men helst skulle jag ju just vilja lösa det 'på egen hand' eller ihop med min kille.
    Men hur?
    Känns vilset och - ja, hjälplöst.

Jag tror inte han 'gjorde sig lustig över det' för att såra mig - det var väl från början inte ens tänkt jag skulle se det (annan historia). Känns lite som en 'tanklöst sagd grej' - men det satte sig så mycket djupare.
    En stor del av mig vill ju bara rycka på axlarna så här långt efteråt - men när det väl kommer till kritan, kan jag inte stöna, blir ledsen, skäms och vill inte röra vid mig själv mer.
    Om du ska lösa det själv, så har jag bara två tips:

1) Han måste kåta upp dig så mycket att du inte orkar stå emot, att din kropp kör över din blockerade hjärna och du bara släpper loss och låter och kommer. Klarar han av att göra dig då kåt - och tror du att du kan pressa ner skämsgrinden såpass att du vågar börja stöna igen?

2) Sätt på musik i hörlurarna och låt honom slicka dig tills du inte kan stå emot och börjar stöna och kommer. Skulle det fungera?
  • Anonym (hentai-serien)
    engdahl skrev 2013-11-09 21:09:25 följande:
    Om du ska lösa det själv, så har jag bara två tips:
    1) Han måste kåta upp dig så mycket att du inte orkar stå emot, att din kropp kör över din blockerade hjärna och du bara släpper loss och låter och kommer. Klarar han av att göra dig då kåt - och tror du att du kan pressa ner skämsgrinden såpass att du vågar börja stöna igen?

2) Sätt på musik i hörlurarna och låt honom slicka dig tills du inte kan stå emot och börjar stöna och kommer. Skulle det fungera?
    Det låter ju som något man skulle kunna prova (speciellt det där med hörlurar så jag själv inte hör). nu har det ju gått så pass att jag inte kan stöna inför mig själv, så tror spärren ligger likadant för att göra det inför honom (eftersom jag annars över lag är så pass trygg med honom).

får väl börja sakta men säkert ta mig tillbaka till 'vanlig fysisk kontakt' med honom innan det här provas dock.
    Har verkligen kört in mig i 'mussla-tillstånd'.

Fler tips/förslag tas tacksamt emot <3
  • engdahl
    Anonym (Namnanalfabet) skrev 2013-11-09 20:57:47 följande:

Haha, inte så lätt att förklara...! :D

Vad gjorde din partner?

Hur kunde du förklara (bort) det?
  • engdahl
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 20:38:30 följande:
    Jag är en person som både tidigare kunnat titta på porr och däri har även hentai varit en del. Men jag personligen vill inte bli jämförd med porr (eller hentai). Jag låter inte som tjejerna i porrfilmer, (enligt mig själv) inte som de i en hentai heller.

Jag känner mig bara förnedrad och har efteråt inte ens kunnat titta på hentai eller porr med asiatiska tjejer pga att jag hör dem och just känner 'så där vill jag inte låta', inte så överdrivet mycket, inte så 'pipigt' (svårt att förklara)
    Överlag slutat titta nu eftersom jag ändå inte kan få ut full njutning själv.

Det har alltid varit ok - och visst har jag tänt på det när jag sett/hört -när det är någon annan. Men när jag fick höra att 'jag var likadan'.
    Jag blir bara jätteledsen av tanken.

Jag är på riktigt, och jag vill inte bli jämförd med porr/hentai.
    Jag förstår att du inte vill bli jämförd med porr, men en kvinna som stönar i ens egen säng och som man vet stönar tack vare mina insatser - hon är ju 100 procent upphetsande, oavsett om hon liknar hentaiporr eller en tysk p-rulle eller Fäbodjäntan ;)

Jag kollade på lite hentaiporr nyss och jag tycker enbart att stönen låter uppkåtande. Jag hoppas att du kan komma över detta.
  • Anonym (synd)
    Anonym (hentai-serien) skrev 2013-11-09 21:14:00 följande:
    Det låter ju som något man skulle kunna prova (speciellt det där med hörlurar så jag själv inte hör). nu har det ju gått så pass att jag inte kan stöna inför mig själv, så tror spärren ligger likadant för att göra det inför honom (eftersom jag annars över lag är så pass trygg med honom).

får väl börja sakta men säkert ta mig tillbaka till 'vanlig fysisk kontakt' med honom innan det här provas dock.
    Har verkligen kört in mig i 'mussla-tillstånd'.

Fler tips/förslag tas tacksamt emot <3
    Jag tror att ni måste slappna av och komma nära varandra igen. Efter min förlossning så slöt jag mig väldigt mycket och tyckte sex blev ganska jobbigt. Men det krävdes ett par gånger när bara skrattade oss mer eller mindre igenom sexet och det blev inte så jäkla skönt och perfekt men kul och mysigt. Skulle du kunna försöka skratta åt det och gå vidare? Sex ska ju vara kul! Typ "ja, jag låter som en porrfil och fy tusan vad bra och roligt det är - nu kör vi!". Glad
Svar på tråden Att stöna 'fel'