• Anonym (ToyBoy)

Killar och sexleksaker

Att tjejer har sexleksaker ser ju ingen som något konstigt och mer eller mindre varenda tjej har väl en dildo eller vibrator liggande i nattduksbordet.

Men - vad gäller killar har jag känslan av att det inte alls är lika accepterat att dom har sexleksaker - det finns ju en hel del även för dom - t ex Fleshlights, Cobra Libre och prostata-massage stavar.

Så hur ser ni på det ? Skulle du tycka det var OK om din man/kille hade leksaker som han använde när han onanerade ? Med eller utan dig ?

Nyfiken på era åsikter...

• Svar på tråden Killar och sexleksaker
  • Anonym (Isdrottning)

Skulle nog fråga om jag fick se på någon gång, har själv lockat män i fördärvet när jag lekt med mina leksaker tillsammans med dom. Tycker inte det är så konstigt, fast om han smusslade med det och inte berättade det för mig skulle jag nog bli lite sur. 

Vid första dejten med ny partner så kanske man inte ska nämna det dock eller låta dom ligga ute {#emotions_dlg.djavulsk} 

• isolande

Visst, använd på bara :) har aldrig träffat nån som använt annat än fröken höger bara.... De män jag träffat har bara varit intresserade av leksaker som förbättrat deras prestation så att säga: penisringar, dildos att använda på tjejen osv.

• Anonym (JA)
    Anonym (Isdrottning) skrev 2013-11-10 09:36:11 följande:
    Skulle nog fråga om jag fick se på någon gång, har själv lockat män i fördärvet när jag lekt med mina leksaker tillsammans med dom. Tycker inte det är så konstigt, fast om han smusslade med det och inte berättade det för mig skulle jag nog bli lite sur.  Vid första dejten med ny partner så kanske man inte ska nämna det dock eller låta dom ligga ute  

• Anonym (R)

Grejen är att sexualiteten idag fokuserar absolut mest på kvinnan. Även synen på sex. Kolla alla dildos som finns, fruktansvärt många. Alla är de menade för att göra det så skönt för kvinnan som möjligt. Precis som en annan skrev ovan mig så använder män det mest för att kunna prestera bättre, för att kunna göra det skönare för kvinnan...

Det ses mer som killens jobb att tjejen ska få orgasm, än kvinnans egna jobb att göra det skönt för sig själv.

• Anonym (Isdrottning)
    Anonym (R) skrev 2013-11-11 09:01:31 följande:
    Det ses mer som killens jobb att tjejen ska få orgasm, än kvinnans egna jobb att göra det skönt för sig själv.
    Verkligen? Jag trodde det var ett teamwork... Tungan ute
  • Anonym (R)
    Anonym (Isdrottning) skrev 2013-11-12 05:22:44 följande:
    Verkligen? Jag trodde det var ett teamwork... 

Personligen tycker jag om samarbete såklart men att alla har ansvar för sig egen orgasm...killen ska inte behöva känna press på att få tjejen att komma. Man njuter och kelar och kommer hon inte genom det jag gör så får det vara så. Då får hon använda en leksak eller vad hon nu behöver.
  • Anonym (Isdrottning)
    Anonym (R) skrev 2013-11-12 11:20:04 följande:
     Man njuter och kelar och kommer hon inte genom det jag gör så får det vara så. Då får hon använda en leksak eller vad hon nu behöver.
    Kanske borde ha en dialog om det blir så där, något klickar ju inte eftersom hon inte är avslappnad nog/får inte rätt stimulans. Skulle skällt ut min sambo on han resonerat så där.. 
  • Anonym (Spännande)

Jag skulle tycka att de var spännande :) Jag och min sambo älskar att leka massor så det skulle vara riktigt spännande att få vara med på ett hörn ;)

• Anonym (69"-man)

Jag hade leksaker som jag köpt innan jag träffade min tjej. De smög sig fram rätt snabbt, sedan köpte vi lite mer som vi delare på. Delad glädje är dubbel glädje :D

• Anonym (Spännande)

Jag skulle tycka att de var spännande :) Jag och min sambo älskar att leka massor så det skulle vara riktigt spännande att få vara med på ett hörn ;)

Svar på tråden Killar och sexleksaker