• Janlin

Tvillingnamn....?

Vad heter era tvillingar? Har ni väldigt lika namn till dom?
    Vad tycker ni om att ha snarlika namn?

Våra tjejer heter Felicia och Samantha, väldigt olika namn.
    Där vi bodde förut hette två tvillingtjejer "Mona och Mana"...

• Svar på tråden Tvillingnamn....?
  • Tvillingmam

Mina killar heter Emanuel & Valentin. Vi ville ge dem olika och ovanliga namn, dessutom har vi kort efternamn och då kan man ha lite längre förnamn.

• Valencia

Våra tvillingar heter Ella och André.

• Twinmum

Våra killar heter Linus & Alexander.

• Vombell

Känner ett par som döpte sina tvillinkillar till Jesper och Jasper..........

Lite väl lika kanske?

• rasajj

Jacob och Jonathan. Det ar val mest begynnelsebokstaven dar som ar lika. Men jag har svart att halla isar alla sex namnen i familjen nar det ar brattom... Borjar bli lite gammal...

• isahan

Mina tjejer heter Isabelle och Hanna

• Beckah82

Min mamma heter Isa och hennes tvillingbrorsa hette Kent (han har själv av någon märklig anledning valt att byta namn till Boar istället) Men Isa & Kent var det från början.

Fler tvillingar jag känner till och kommer på nu på rak arm:

Enäggs:

Simon & Rasmus
    David & Adrian
    Nicklas & Fredrik
    Adriana & Nicole
    Oscar & Fredrik

Tvåäggs:

Jenny & Josefine
    Ermre & Ilyas
    Anette & Ann-Christin
    Carola & Marika

Vet ej en- eller tvåäggs:

Ida & Moa

Det var vad jag kom på nu direkt...INGEN med lika namn alltså =)

Att få tvillingar är en av mina högsta drömmar. Jag är sååå avis på alla tvillingföräldrar! Jag skulle ta de två namn jag tycker är finast helt enkelt. Just nu har jag Noel och Fridah som finaste namn. Så det skulle nog bli någon av dessa kombinationer som jag känner nu (utan att ens vänta tvillingar alltså...men man kan ju drömma):

Noel & Fridah
    Fridah & Josefine
    Noel & Gustaf

/Beckah, mamma till Victor -98

• Mammajs

Min pojke heter Ville och min tjej heter Annie! :)

• Twins 2

Mina tjejer heter ida och Alva.Ida var nr två hon var lite mindre så det var bara en Ida. Nr ett har hetat alla möjliga namn ex Agnes Saphira Samantha Pauline + många fler lite svårt att bestämma oss men det blev en Alva efter tre månader.
    Så nu heter dom Ida Jasmine Elisabeth och Alva Pauline Elize Andra namnen blev lite lika innan jag visste att det var två valde jag mellan jasmine o pauline men det var för lika att döpa dom till det så det blev som andra namn istället. Sen heter jag Elisabeth och min syster Elize i andra namn så dom fick vara med ochså. Ojdå vad långt det här blev

• halstabletten

Tvillingar från min bekantskapskrets (vissa är ej svenska, därav lite ovanliga namn):

Cecilia & Therese
    Elise & Lousie
    Catharina & Cecilia
    Rickard & Robert
    Kirsten & Meggie
    Daniel & Mattias
    Sarah & Jane

Svar på tråden Tvillingnamn....?