• Lady H

BF april/maj 2014 i Sundbyberg/Solna/Bromma

Hej tjejer. Jag bor i Solna och väntar första barnet, bf 8 april. Har fått reda på att vi väntar en liten pojke, och allt har gått bra hitills. Tycker dock fortfarande att allt känns overkligt . V22+4 idag

• Lady H
    johtig skrev 2013-12-25 21:47:25 följande:
    Jag bor i Huvudsta (Solna) och ska ha första barnet i slutet av maj. Är lite orolig för att jag knappt märker av graviditeten trots att jag nu ska vara i vecka 19 så jag längtar som en galning på nästa ultraljud den 7 januari, men alla dessa röda dagar runt jul och nyår ställer ju till det...:(

Hej! Då vor vi nära varandra (jag bor i västra skogen) . Hur har ditt ultraljud gått?
  • Lady H
    Sthlm1982 skrev 2014-01-21 09:23:33 följande:
    Hej. Jag väntar första barnet, en kille med bf 10 april. Bor i Sundbyberg och fyller snart 32. Hur mår ni?

Hej. Då har vi bf nästan samma dag . Jag har mått bra hela graviditeten fram tills ganska nyligen så ryggproblem började uppkomma . Hur mår du själv?
  • Lady H
    Post partum skrev 2014-02-01 22:30:45 följande:
    Får man smita med här även om man väntar första i juni?

Välkommen . Tyvärr verkar det inte vara mkt aktivitet i denna grupp
  • Lady H
    Sthlm1982 skrev 2014-02-03 16:16:25 följande:
    Hej.
    Jag som missade att svara på ditt svar Lady H. Sorry.

Jag mår hyffsat ok, men känner av lite foglossning och ont i ryggen. Helst efter en hel dags sittande på jobbet.

Går ni hos barnmorskan i Sundbyberg eller Solna? Jag gåt i Sundbyberg och är jättenöjd.
    Ingen fara =). Jag går i Solna men har hört väldligt bra om Sumpans bm. Det finns förresten en facebook grupp (hemlig) som heter Stockholmsmammor våren 2014. Där arrangerar vi gemensamma fikan, luncher mm. Om ni vill gå med så säg gärna till så lägger jag till er på facebook och i gruppen. Vi har hitills träffats flera gånger och det är fika inplanerat på både mån och ons nästa vecka =)
  • Lady H

Hej tjejer.

Jag har inte varit inne här på ett tag nu. Jättekul om ni går med i facebookgruppen! Den är sluten/hemlig vilket innebär att det bara går att gå med om man bjuds in av en vän. Skicka gärna era namn så lägger jag till er på facebook och bjuder in er till gruppen.

Det är fika inplanerad nästa vecka, kul om ni kan haka på!

Svar på tråden BF april/maj 2014 i Sundbyberg/Solna/Bromma