Är 18 och blir helt sjuk i huvudet av alkohol. Hjälp?
Hejsan
Är en tjej på 18 som precis börjat dricka alkohol. Innan var jag mycket emot det och höll mig borta från det mycket längre än mina vänner.
Jag blir helt dum i huvudet av att dricka men jag gör ändå om det. Kan man lära sig att hantera alkohol bättre? Jag gör så dumma saker och jag skäms. I helgen t.ex. var jag ute och då träffade jag två killar som jag sedan hade sex med, samtidigt. Jag är äcklig.
Jag sög av en kille i baren och blev därmed utslängd. När det är dags att gå hem kommer jag knappt innanför dörren. Har hamnat i fyllecell för att jag betett mig dumt mot polisen. Har även fått alkohol förbjud på hemresan på Tysklandsbåten för att jag gått upp till orkestern och strippat. Jag skulle aldrig göra såhär i nyktert tillstånd, aldrig. Jag tappar liksom kontrollen och har inga gränser.
Vad är det med mig? Ingen annan blir såhär dum när vi är ute, varför blir jag det? Jag kanske måste sluta dricka?
Jag är en väldigt lugn tjej annars och alla säger att jag blir helt annorlunda när jag dricker. Jag vill lära mig hantera alkohol.
Någon som har tips?