• duplicate

dålig äggreserv, 25 år..

Hej! Gud vad "skönt" att hitta någon som mig.. Jag har kanske inga direkta "svar" på saker och ting då jag nyss börjat en utredning.. Jag är 25 år och har tydligen väldigt liten äggreserv efter ett vul och diverse blodprover. Väntar nu på att få komma vidare, men månaderna rullar på och inget händer och det verkar omöjligt att få tag på min läkare.. Känner att jag har typ miljoner frågor och funderingar.. Istället får jag försöka hitta information på nätet pch det gör mig bara ännu mer förvirrad och ledsen.. Är väldigt chockad över det beskedet :(

• duplicate

Hej SC11!

Det var länge sen jag var här inne också märker jag.

Va KUL att höra att du har plussat!

Jag tror våra historier liknar varandra, jag fick liksom du höra att jag hade väldigt små äggstockar och gissa vad? Sedan dess har jag plussat två gånger! Helt ofattbart!

Dock har båda slutat i missfall, men två totalt olika, en tom hinnsäck i v.8, gissa besvikelsen! :(

Å senast fanns ett foster i vecka 9, men inga hjärtslag. Bestämde mig att inte se det som ett nederlag, för trots allt känns det som jag kommit en bra bit på vägen!

Hur har det gått för dig ts?

Svar på tråden dålig äggreserv, 25 år..