Mona - Tänker på ondska av någon anledning. Typ mörker och på hon i "pretty little liars". Tänker mig en elak bitch i en high schoolfilm typ.
Maja - Älskar det namnet. Min syssling heter det och hon är en jättefin, snäll, trevlig, mysig person. Namnet passar henne bra. Det är ett jättegulligt namn på småflickor men passar även på vuxna kvinnor.
Lilly - Gillar det här namnet väldigt mycket också, men av någon anledning gillar jag inte stavningen. Tänker mig en rätt normal flicka, men långt ljust hår och en söt klänning typ. Snäll, rar, naiv typ.
Lillie - Samma som ovan.
Emma - Det var kul och fint för 20 år sedan, men nu tänker jag mest bondflicka som sitter och mjölkar kossor och bakar bullar. Hon är trevlig, vänlig, en bra vän och dotter.
Sara - Det låter väldigt tråkigt, det är för seriöst av någon anledning. Det låter som ett överanvänt svenssonnamn. Det är för vanlig och ser tråkigt ut. Jag tänker mig en vuxen kvinna som jobbar på kontor och är väldigt tråkig, har en sambo, ett barn och lite fiskar hemma typ. Det är så vardagligt.
Röstade på Maja.
Röstar för Sara i första hand och Emma/Maja i andra hand.