• Anonym (Ensam?)

Har ni någon vibrator, dildo, rabbit eller liknande?

Hej! Jag blev lite nyfiken på vad ni gömmer i garderoben då jag själv ibland får känslan av att jag är ensam i världen om att ha lite sexleksaker liggandes där så..... Har ni någon vibrator, dildo, rabbit eller liknande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har ni någon vibrator, dildo, rabbit eller liknande?
  • missan75

Jag har en rabbit, den är faktiskt helt sanslöst bra.

• Anonym (Älskar)

Har en gpunktsdildo från lelo som jag anv både själv och när han är med. Har också ett fjärrstyrt ägg som han kontrollerar. Jätteskönt och busigt när vi är ute bland folk. Men när jag är själv är det bara gpunktssildon som gäller, den funkar jättebra bara på klitoris också. Mona från Lelo är det.

• Anonym (asså)

om jag får fråga,vad har dethär o göra med förädlarskap? .-.

• LottaLB
    Älskar verkligen sexleksaker och har redan hunnit avverka ett antal rabbits. Senast valde jag att köpa en lelo-rabbit (Ina). Dyr var den men det var en galen skillnad i kvalitet. Jag har även en glasdildo, den är riktigt härlig måste jag säga eftersom man kan lägga den i varmt eller kallt vatten och få helt annan känsla av det. 

Jag har inte testat så många analpluggar dock. Någon som har ngt att rekommmendera där? 
  • Kereza

Lelo Ina har jag med - riktig jävla LYX är vad den är <3
    Tycker inte jag behöver mer för egen del.
    Så har vi en liten bullet-vibrator för klitorisstimulans under samlag också :)

Köpte en WeVibe 3 också, men jag vet inte...hittills har den mest känts distraherande och klumpig - jag kanske är felbyggd mellan benen eller något :/

• Anonym (Pleaser)

Köp fyran, den är så mycket skönare och sitter så mycket bättre.

Kereza skrev 2014-09-29 11:11:24 följande:

Lelo Ina har jag med - riktig jävla LYX är vad den är <3
    Tycker inte jag behöver mer för egen del.
    Så har vi en liten bullet-vibrator för klitorisstimulans under samlag också :)

Köpte en WeVibe 3 också, men jag vet inte...hittills har den mest känts distraherande och klumpig - jag kanske är felbyggd mellan benen eller något :/

• Anders 386
    Anonym (Pleaser) skrev 2014-09-29 12:10:37 följande:

Köp fyran, den är så mycket skönare och sitter så mycket bättre.

Har köpt fyran, men funkade inte för oss iaf, bara bökigt och den sitter inte kvar där vi vill ha den. Funkar inte trean bra så misstänker jag att det är bortkastade pengar med fyran också. Jag tror inte skillnaden är jättestor. Det är väl lite hur man är skapt kanske?
  • Anonym (Pleaser)
    Anders 386 skrev 2014-09-29 12:16:36 följande:
    Har köpt fyran, men funkade inte för oss iaf, bara bökigt och den sitter inte kvar där vi vill ha den. Funkar inte trean bra så misstänker jag att det är bortkastade pengar med fyran också. Jag tror inte skillnaden är jättestor. Det är väl lite hur man är skapt kanske?
    Aha, vi tyckte det var en stor skillnad på trean och fyran speciellt med tanke på att det skiljer en hel del i utformningen. Min tjej kommer helt otroligt hårt när vi använder fyran och får till och med fontäner medan jag är i henne. Men säkert som du säger kan det bero av hur man är skapt också.
  • Anonym (:p)

En liten fingerrabbit i silikon- underbar!

Ett slickhjul - helkasst! Hårda "tungor" som bara kyler ner.

En verklighetstrogen dong med pung. Rätt härlig.

Och så en jätteful dildo med vibrator. Den gör inget för mig.

• Kräk

Har inga sexleksaker alls eftersom jag föredrar att använda fingrarna.

Svar på tråden Har ni någon vibrator, dildo, rabbit eller liknande?