Hur får ja igång min sambo igen?
Vi träffades för 2,5 år sedan. I början knullade vi som kaniner. Hände att han kom hem för en snabbis på lunchen osv. Sedan i februari har vi försökt få barn utan resultat. Men sedan typ 1,5 år tillbaka drygt så blir de mer o mer sällan vi har sex. Sen februari blir de liksom "på rätt tid" i månaden men i övrigt i princip ingenting så i bästa fall 2-3 ggr i månaden... O då som sagt på "rätt tid"... Så himla tråkigt. Ja tycker att ja försökt me allt men ingenting hjälper, känns de som. Har provat sexiga underkläder o kläder, romantiska middagar, filmmys, mys i soffan, "pilla/smeka" på honom mitt i natten, morgonen, när som på dagen, sagt rakt ut att ja vill ha sex/knulla, skrivit mysiga sms, skrivit porriga sms, bara hållt om, kramat o smekt, väntat på att han ska ta iniativ. Alltid ja som tar initiativ till sex.. osv osv osv men ingenting hjälper. Vad ska ja ta mig till för att få igång honom igen? Svaren blir oftast "inte nu, ja e trött", "ja e inte sugen nu", "ja vet att du vill men ja vill inte", "ja har nyss vaknat", eller så säger han ingenting o tar bort mina händer. Senaste året har han kanske tagit iniativ till sex en el två ggr. O de va länge sen! Ja vet inte om ja har något överdrivet stort sexbehov men ja har inget emot att ha sex åtminstone flera ggr i veckan, gärna varje/varannan dag o ibland ett par ggr om dan men här blir de som sagt i bästa fall 2-3 ggr i månaden :( Ja har försökt vänta ut honom oxå men då händer ingenting på flera månader.