Latissimus dorsi/breda ryggmuskeln - smärta
Fulldos alvedon ochDiklofenak och det är som sockerpiller. Finns det ingen annat man kan göra mot smärtan i breda ryggmuskeln? Känner att jag skulle kunna mörda för en morfinspruta.
Fulldos alvedon ochDiklofenak och det är som sockerpiller. Finns det ingen annat man kan göra mot smärtan i breda ryggmuskeln? Känner att jag skulle kunna mörda för en morfinspruta.
Det hjälper inget bra! Be läkaren att få utskrivet Citodon. För mig är den grym på att ta topparna av svår smärta. Stackare, jobbigt att ha så ont :(
Är du läkare? Får inte läkare skriva ut narkotikaklassade preparat till sig själva? Annars skulle jag säga typ citodon. Det och diklofenak tycker jag är mest effektivt vid smärta utan att tassa in på de tyngre läkemedlen.
Tyvärr inte läkare än så jag kan inte skriva ut nått till mig och efter kontakt med 1177 så vill de inte heller ge mig en tid på distriktjouren utan ska vänta tills på måndag. Precis som jag har tid att åka till VC på måndag, jag ska jobba då. (kommer gå kanon att jobba inom vården med min rygg)
Åh :/ Står du inte ut så åk till akuten? Eller om du känner någon som har lite citodon liggande hemma?