tips på hur suga av
Hej!
Nyligen träffat en ny kille.
Har alltid gillat att suga. Sväljer gärna också. Har inte sagt detta rakt ut till honom, men har gått ner på honom ett par gånger.
Problemet är att jag TRODDE att jag var bra på att ge oralsex, det har gått enkelt med andra. Jag kan dock inte ta den så djupt, men jag GILLAR att ge. Har piercing i tungan också, om det gör skillnad?
Men så har han liksom inte visat så tydligt att det har varit skönt... Och då har jag blivit osäker. Han har slaknat i princip alla gånger vi haft någon form av sex, men sedan ändå fått upp den igen efter en stund och kunnat fortsätta. (Antar det är prestationsångest, men känner mig lite ledsen över detta och har inte riktigt velat påpeka det, då jag inte vill förvärra något).
Men då jag fått för mig att jag inte är så duktig som jag trodde på att suga så vill jag ha ALLA möjliga tips!
Vad gillar ni extra mycket?
Vet att alla är olika, men vill ha tips på vad jag kan testa. Hur jag kan variera mig.
VAR ska jag suga mest?
Ska jag slicka med tungan eller bara hålla med läpparna?
Var ska det va hårdare/mjukare?
Vad gör jag med strängen? Med ollonet? Med skaftet?
Ska det vara mycket blött?
Ska det vara blött och åka in och ut fort, eller mindre blött och liksom verkligen suga i mig? Eller SKA jag inte suga inåt, utan bara köra upp och ner med läpparna/tungan utan tryck?
Snälla försök förklara olika tekniker!
Vill så gärna få honom att komma genom att suga!