• Anonym (Osäker)

tips på hur suga av

Hej!
    Nyligen träffat en ny kille.
    Har alltid gillat att suga. Sväljer gärna också. Har inte sagt detta rakt ut till honom, men har gått ner på honom ett par gånger.

Problemet är att jag TRODDE att jag var bra på att ge oralsex, det har gått enkelt med andra. Jag kan dock inte ta den så djupt, men jag GILLAR att ge. Har piercing i tungan också, om det gör skillnad?
    Men så har han liksom inte visat så tydligt att det har varit skönt... Och då har jag blivit osäker. Han har slaknat i princip alla gånger vi haft någon form av sex, men sedan ändå fått upp den igen efter en stund och kunnat fortsätta. (Antar det är prestationsångest, men känner mig lite ledsen över detta och har inte riktigt velat påpeka det, då jag inte vill förvärra något).

Men då jag fått för mig att jag inte är så duktig som jag trodde på att suga så vill jag ha ALLA möjliga tips!
    Vad gillar ni extra mycket?
    Vet att alla är olika, men vill ha tips på vad jag kan testa. Hur jag kan variera mig.
    VAR ska jag suga mest?
    Ska jag slicka med tungan eller bara hålla med läpparna?
    Var ska det va hårdare/mjukare?
    Vad gör jag med strängen? Med ollonet? Med skaftet?
    Ska det vara mycket blött?
    Ska det vara blött och åka in och ut fort, eller mindre blött och liksom verkligen suga i mig? Eller SKA jag inte suga inåt, utan bara köra upp och ner med läpparna/tungan utan tryck?

Snälla försök förklara olika tekniker!
    Vill så gärna få honom att komma genom att suga!

• Svar på tråden tips på hur suga av
  • Ernst Hugo

Du måste fråga din kille hur just han vill ha det. Han kommer uppskatta din omsorg och dina frågor!

• lollat
    Anonym (Osäker) skrev 2013-11-17 05:53:27 följande:
     VAR ska jag suga mest? Ska jag slicka med tungan eller bara hålla med läpparna? Var ska det va hårdare/mjukare? Vad gör jag med strängen? Med ollonet? Med skaftet? Ska det vara mycket blött? Ska det vara blött och åka in och ut fort, eller mindre blött och liksom verkligen suga i mig? Eller SKA jag inte suga inåt, utan bara köra upp och ner med läpparna/tungan utan tryck? Snälla försök förklara olika tekniker! Vill så gärna få honom att komma genom att suga!
    Viktigt är att inte vara monoton i sugandet, dvs. inte samma rörelse hela tiden. Börja mjukt och sensuellt, tänk på hur din fitta fungerar. Det är ju inte världens skönaste tänker jag att man går ner och börjar gnugga på klittan hårt som tusan på en gång?

Kör sakta och mjukt i början, använd gärna händerna och dra sakta. Efter en stund kan du försöka blöta ned ollonet och använda handen mjukt där, liksom dra med fingrarna över penisringen. Sen är det bara att suga en stund. Upp och ned som du beskriver, varierande med sug från munnen och bara läpparna som ligger emot. Pausa gärna i sugandet och använd bara handen. Efter ett tag när kan du kombinera både handen och munnen och så kan du knåda pungen försiktigt samtidigt. Variation är nyckeln, iallafall för mej. 

Sen tycker jag om när det går riktigt sakta mot slutet, dvs. att handen går upp och ned över ollonet och att man slickar försiktigt på undersidan.

Alla är däremot olika, det perfekta avsuget hon den ena är inte det perfekta hos den andre. 
  • Lever så
    Anonym (Osäker) skrev 2013-11-17 05:53:27 följande:
    Hej! Nyligen träffat en ny kille. Har alltid gillat att suga. Sväljer gärna också. Har inte sagt detta rakt ut till honom, men har gått ner på honom ett par gånger. Problemet är att jag TRODDE att jag var bra på att ge oralsex, det har gått enkelt med andra. Jag kan dock inte ta den så djupt, men jag GILLAR att ge. Har piercing i tungan också, om det gör skillnad? Men så har han liksom inte visat så tydligt att det har varit skönt... Och då har jag blivit osäker. Han har slaknat i princip alla gånger vi haft någon form av sex, men sedan ändå fått upp den igen efter en stund och kunnat fortsätta. (Antar det är prestationsångest, men känner mig lite ledsen över detta och har inte riktigt velat påpeka det, då jag inte vill förvärra något). Men då jag fått för mig att jag inte är så duktig som jag trodde på att suga så vill jag ha ALLA möjliga tips! Vad gillar ni extra mycket? Vet att alla är olika, men vill ha tips på vad jag kan testa. Hur jag kan variera mig. VAR ska jag suga mest? Ska jag slicka med tungan eller bara hålla med läpparna? Var ska det va hårdare/mjukare? Vad gör jag med strängen? Med ollonet? Med skaftet? Ska det vara mycket blött? Ska det vara blött och åka in och ut fort, eller mindre blött och liksom verkligen suga i mig? Eller SKA jag inte suga inåt, utan bara köra upp och ner med läpparna/tungan utan tryck? Snälla försök förklara olika tekniker! Vill så gärna få honom att komma genom att suga!
    Låter inte som att det ligger hos dig iom att han slaknar vid olika typer av sex.. Tycker du ska fråga vad han tycker är skönast, kommunikation är nyckeln tamigfan nästan jämnt.
    never a failure always a lesson
  • Mnisa

Du måste verkligen fråga honom vad han gillar. Jag har då inte upptäckt någon klockren universalavsugning hittills i alla fall.

• Anonym (Osäker)
    MikNis skrev 2013-11-17 11:03:44 följande:

Fråga hans pojkvän

Hans pojkvän ;)

Nice one. Men så är det inte.

Han kan vara kåt på mig i flera timmar och ändå slakna sen när det ska till.

Han är väldigt öm mot mig, och han får upp den många gånger igen efter att han kommit.

Det är inte homosexualitet som är problemet med potensen.

Tro mig. DET tror jag att jag varit med om med en annan.....
  • Anonym (Osäker)
    Lever så skrev 2013-11-17 09:31:42 följande:
    Låter inte som att det ligger hos dig iom att han slaknar vid olika typer av sex.. Tycker du ska fråga vad han tycker är skönast, kommunikation är nyckeln tamigfan nästan jämnt.
    never a failure always a lesson
    Ja, jag får väl göra det. Är rädd bara att jag inte ska få till det så som han önskar, men jag måste ju börja nånstans. Hoppas att han uppskattar det, och kan vägleda mig.
  • Darguads

Men frågar du inte så kommer du säkerligen INTE att få till det som han önskar

• Anonym (proffs)

Tips från en tjej; låtsas att du suger och smakar på en riktigt god klubba eller isglass, sug lagom hårt samtidigt som du leker med tungan och läpparna runt ollonet och däromkring, när du känner att han hårdnar ordentligt tar du hela honom i munnen så djupt det går och suger med långa djupa tag, sedan återgår du till tunga och suga-på-god-klubba nu med hjälp av handen som följer med vid varje tag och så vidare tills han kommer.

• Anonym (Suga)

Det där är ju omöjligt att svara på. En del män vill ha en estetisk, visuellt sexig avsugning, vilket jag var van med mitt ex. Min nya behöver monotona rörelser och mycket "gnid" för att kunna komma. Lika individuellt som för oss tjejer gissar jag. En del gillar att bli slickade hårt. Själv älskar jag när han tar klitoris mellan sina läppar och suger försiktigt...

• Anonym (Osäker)
    Anonym (Suga) skrev 2013-11-18 21:17:38 följande:

Det där är ju omöjligt att svara på. En del män vill ha en estetisk, visuellt sexig avsugning, vilket jag var van med mitt ex. Min nya behöver monotona rörelser och mycket "gnid" för att kunna komma. Lika individuellt som för oss tjejer gissar jag. En del gillar att bli slickade hårt. Själv älskar jag när han tar klitoris mellan sina läppar och suger försiktigt... smile1.gif

Hur ska jag öva på att kunna ta den djupt?

När jag inte övar med honom då.
  • FeliciaA2
    Anonym (Osäker) skrev 2013-11-18 22:00:14 följande:
    Hur ska jag öva på att kunna ta den djupt?

När jag inte övar med honom då.
    Träna med en banan i kondom. Eller dildo/vibratorstav. Sök på "deep throat" på nätet. Finns massor av tips. Kräkreflexen kan tränas bort :)
  • annakaragliou

Jag är ofta ute och dansar och träffar nya män. Dom flesta tycker att  att det är mycket skönare att bli avsugna med kulpiercingen kvar i tungan. Men någon har velat att jag skulle byta till ett konsmycke men vass topp i  stället. Ingen har velat att jag skall ta ut piercingen innan avsugningen.

• Anonym (Skönt)

Kör upp ett finger i tvåan medans du suger av din kille.. Gillar han inte det så är det ju nått fel på han eller svårt att upphettsa jan...

• Anonym (L)

Det viktiga är att visa att du verkligen tycker om att suga. Min sambo säger att det felet de flesta tjejer gör är att de tar i för lite, dvs suger för löst. Jag skulle vilja säga att det visst finns en universalavsugning, jag har alltid gjort på samma sätt och gör fortfarande på samma sätt i samband med sexfester och swingersklubbar. Lyckas till 95% att få dem att komma :)

• annakaragliou
    Anonym (L) skrev 2014-01-17 11:08:26 följande:
    Det viktiga är att visa att du verkligen tycker om att suga. Min sambo säger att det felet de flesta tjejer gör är att de tar i för lite, dvs suger för löst. Jag skulle vilja säga att det visst finns en universalavsugning, jag har alltid gjort på samma sätt och gör fortfarande på samma sätt i samband med sexfester och swingersklubbar. Lyckas till 95% att få dem att komma :)
  • annakaragliou
    Anonym (L) skrev 2014-01-17 11:08:26 följande:

Så sant så sant.  Det gäller både att suga med kraft och låta piercingen spela över hela ollonet.  Jag brukar också nästan alltid lyckas få ett rejält munsprut som belöning
Svar på tråden tips på hur suga av