• sannaleka

Akut behov av den bästa advokaten till vårdnadstvist.

Hej, jag är i akut behov av den bästa advokaten till vårdnadstvist. Absolut bästa.

• Svar på tråden Akut behov av den bästa advokaten till vårdnadstvist.
  • Lavendla

Vilken del av landet bor du då eller tänker du betala resekostnader när ni ska ses och sedan uppehälle för advokaten vid förhandlingar?

• lyckligmamma87
    sannaleka skrev 2013-11-17 09:39:53 följande:

Hej, jag är i akut behov av den bästa advokaten till vårdnadstvist. Absolut bästa.

Finns du i el närheten av trollhättan så

Advokatbyrå Urwitz & Mattsson AB

Telefonnummer: 0520-122 20

även: 0520-122 60

Telefax: 0520-42 98 24

Adress

Österlånggatan 56 A

461 34 TROLLHÄTTAN
  • studentska

Eftersom ett mål om vårdnad är indispositivt och domstolen alltid dömer utifrån barnets bästa så kanske du inte behöver den absolut bästa, spar de extra pengarna till att göra något roligt med ditt barn istället. Att ha en advokat som är bra på familjerätt och vårdnadsmål kan givetvis vara bra så att man får hjälp att skriva korrekta yrkanden o.s.v. Men du kommer nog inte att behöva den absolut bäste utan det räcker med någon som kan sin sak bra.

• sannaleka

Det gäller Stockholm. 

pengarna är inget problem bara mitt barn får det bästa lösning.

• lyckligmamma87
    sannaleka skrev 2013-11-17 11:24:10 följande:

Det gäller Stockholm. 

pengarna är inget problem bara mitt barn får det bästa lösning.

Dom jag tipsade om hade jag även i ärende nere i Småland pga att dom va så bra...... O min mamma har alltid anlitat dom ang oss barn osv....... O alltid vunnit o jag vann oxå i dom 2 ärendena dom hjälpte mig med.... O värt varje krona
Svar på tråden Akut behov av den bästa advokaten till vårdnadstvist.